Elskeråværemamma Skrevet 13. februar 2013 #1 Skrevet 13. februar 2013 Pumper dere? Vekker baby?? Bare sover videre???
Lisse_01 Skrevet 13. februar 2013 #2 Skrevet 13. februar 2013 Hvis jeg får vond melkespreng vekker jeg han
Puppen og lillemor Skrevet 13. februar 2013 #3 Skrevet 13. februar 2013 håndmelker bittelitt for å bli kvitt den verste sprengen, og sover videre.. min viktigste regel når det gjelder babyen er: aldri vekk en sovende baby!!!
Elskeråværemamma Skrevet 13. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2013 Selv pleier jeg bare å legge henne til brystet, så ammer hun mens hun sover videre samtidig. Hvis jeg pumper våkner jeg skikkelig opp og får ikke sove videre+ redd jeg mangler melk hvis hun våkner rett etterpå. Er å vanskelig, noen ganger våkner hun annenhver time, andre ganger våkner hun etter 8 timer....
November-spire-79 Skrevet 13. februar 2013 #5 Skrevet 13. februar 2013 Jeg går på badet og håndmelker det værste;) vekker henne aldri. Ikke begynn å pump for da blir det bare værre etterhvert. Jeg måtte kutte ut pumpa for jeg fikk overflod av melk.
Hannah- Skrevet 14. februar 2013 #7 Skrevet 14. februar 2013 Min tok av en eller annen grunn bare den ene puppen om natten, så jeg sto ofte opp og pumpet den andre. Da hadde vi melk klar så pappan kunne stå opp med han om morgenen. Men nå hadde jeg aldri noe problem med å sovne igjen etterpå da.
Lenelill Skrevet 14. februar 2013 #8 Skrevet 14. februar 2013 SOV! Ingenting er vell bedre enn et barn som ikke våkner for mat om natten!! Håndmelk den værste sprengen :-)
førskolelæreren Skrevet 16. februar 2013 #9 Skrevet 16. februar 2013 Jeg pumpet før jeg la meg slik at jeg slapp den værste sprengen. Da var det melk på morgenen også-slik at jeg kunne dra for å gjøre ærend og mini kunne spise fra flaska
Anonymusen Skrevet 16. februar 2013 #10 Skrevet 16. februar 2013 Håndpumpet ut det verste noen netter før produksjonen stabiliserer seg. Husk å ikke pumpe for mye/lenge, deg tar ikke mer enn noen dager/netter før produksjon stabiliserer seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå