Gå til innhold

Amming om natta- hva gjør dere om baby sover for lenge slik at dere får vond melkespreng??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pumper dere? Vekker baby?? Bare sover videre???

Skrevet

Hvis jeg får vond melkespreng vekker jeg han

Skrevet

håndmelker bittelitt for å bli kvitt den verste sprengen, og sover videre.. min viktigste regel når det gjelder babyen er: aldri vekk en sovende baby!!! :)

Skrevet

Selv pleier jeg bare å legge henne til brystet, så ammer hun mens hun sover videre samtidig. Hvis jeg pumper våkner jeg skikkelig opp og får ikke sove videre+ redd jeg mangler melk hvis hun våkner rett etterpå. Er å vanskelig, noen ganger våkner hun annenhver time, andre ganger våkner hun etter 8 timer....

Skrevet

Jeg går på badet og håndmelker det værste;) vekker henne aldri. Ikke begynn å pump for da blir det bare værre etterhvert. Jeg måtte kutte ut pumpa for jeg fikk overflod av melk.

Skrevet

Min tok av en eller annen grunn bare den ene puppen om natten, så jeg sto ofte opp og pumpet den andre. Da hadde vi melk klar så pappan kunne stå opp med han om morgenen. :) Men nå hadde jeg aldri noe problem med å sovne igjen etterpå da.

Skrevet

SOV! Ingenting er vell bedre enn et barn som ikke våkner for mat om natten!! Håndmelk den værste sprengen :-)

Skrevet

Jeg pumpet før jeg la meg slik at jeg slapp den værste sprengen.

Da var det melk på morgenen også-slik at jeg kunne dra for å gjøre ærend og mini kunne spise fra flaska :)

Skrevet

Håndpumpet ut det verste noen netter før produksjonen stabiliserer seg. Husk å ikke pumpe for mye/lenge, deg tar ikke mer enn noen dager/netter før produksjon stabiliserer seg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...