Gå til innhold

Når begynner man å føle seg gravdi da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ca 5 uker på vei, men føler ingenting enda. Er helt uvirkelig at det er noe der inne. Sist oppdaget jeg ikke at jeg var gravid før ca uke 8 (fikk feilaktig negativ test uke 4), så jeg husker ikke når jeg begynte å merke graviditeten da.. Når merket dere noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har visst jeg er gravid fra uke 2 men følte ikke det gikk opp for meg før babyen begynte å sparke. Følte meg selvfølgelig oppblåst og klein men ikke gravid...

Ops: innom fra 3 trimester her...

Endret av Audix78
Skrevet

Innom fra 2. Tri. Jeg føler meg enda ikke gravid. Er 21+2. Merker spark, men utenom det så har jeg ikke hatt symptomer i det hele tatt.

Skrevet

Titter inn fra 2 trimester. Er 17 fullgåtte, og føler meg ikke grsvid jeg heller, bare hodepine av å til ellers i veldig fin form. Hadde alrdi noen graviditets symptomer i 1 trimester.

Skrevet

Mine symptomer som kvalme, halsbrann osv begynte rundt uke 7 tror jg. Mn noen er heldige og har ingen symptomer :)

Skrevet

Jeg følte meg ekstremt gravid fra uke 5, var veldig dårlig, Nå i uke 11 er jeg mye bedre, og føler meg ikke i nærheten like gravid, men har nettopp vært på ultralyd og alt står bra til der inne :)

Skrevet

jeg følte meg veldig gravid fra jeg tok testen, 3 uker :D God følelse !! Halsbrann, uggen, trøtt og sultfølelse. Love it !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...