Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Flere ganger opplever jeg at mine svar på ting blir slettet uten at jeg får varsel. Er det dere som gjør dette?

Nå sist var det i "å nei, min søster mistet" tråden. Mitt svar her var litt krasst, men ærlig talt, man må faktisk tåle litt kritikk også.

Har også opplevd at innlegg som utelukkende har vært positive og støttende har vlitt slettet. Av og til i tråder som det har vært hetsing i, men jeg har da ikke vært innblandet i dette!

Supert at det er moderatorer altså, men da får dere gjøre jobben også ikke bare slette i hytt og pine!! Mange krassere svar enn mine blir stående igjen som alle kan lese!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144019581-mine-innlegg-slettet-av-moderator/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, har ikke det heller tror jeg.

Prøver å leve etter mottoet o. At dersom ikke jeg kan si neo pent så holder jeg heller kjeft!!

Joda, litt krass kan jeg bli, men ikke i overkant slik at det burde blitt sensurert!! Ingen andre brukere hvertfall som har arrestert meg for å være frekk :-)

Gjest fjernet-medlem-1402

Hei Madam Mim!

Ser at innleggene dine i tråden "å nei, min søster mistet" var slettet fordi de var svært upassende.

Mvh

Moderator

Ha ha,svært upassende?

Det er ikke upassende å skrive at man er glad andre mister sine ufødte barn, men det er upassende å reagere på slike uttalelser?

Godt dere har prioriteringene i orden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...