Gå til innhold

Litt ekkelt men må spørre

Anbefalte innlegg

Har vært plaget med MASSE utflodi noen uker, kjennes til tider ut som jeg tusser meg ut.. Men siste uken har D avtatt litt.. Er fortsatt mye men ikkje sånn bytte Truse to ganger daglig prosjekt, men har merket at der e klomper i utfolden innimellom, hva kommer det av? Ser nesten ut som snørr klomper, haha dette blei litt ekkelt :P men vet ikkje helt kor ellers eg skal henvende meg..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144019580-litt-ekkelt-men-m%C3%A5-sp%C3%B8rre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn har jeg og hatt det, skikkelig nasty med snørr i trusa ;) Men tror det er normalt, har avtatt her også, uke 8+2 i dag. Hadde det i mitt forrige svangerskap også. Så lenge det er lukt, og kløfritt er det nok greit! :)

Det er ikke uvanlig. Hadde selv sånn type utflod når jeg gikk høygravid. Noen har mer enn andre, men hvis den er grønn som snørr så kanskje man bør få sjekket at det ikke er infeksjon eller noe. Men er den hvit og sånn høvelig luktfri er det ufarlig. Kan også være soppinfeksjon, men da pleier det å klø.

Når man er gravid endrer bakteriefloraen seg der nede, og man opplever gjerne å få mer utflod. Jeg måtte etterhvert bruke truseinnlegg hele tiden en periode i svangerskapet. Til vanlig bruker jeg det aldri.

Men det er jo ikke gøy når det blir sånn at man kjenner at man er våt i trusa ;)

Takk for svar dere :)

Det lukter ikkje, og klør ikkje heller, så D er jo bra :)

Er ikkje sånn grønn heller, mer kvit, noen ganger litt gulaktig.

Nei er ikkje noe gøy og gå rundt og være våt i trusen, men heldigvis for tynne behagelige truseinnlegg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...