Gå til innhold

Noen her som har opplevd/avslørt at mannen hadde et sms-forhold med en annen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sier han begynte å flørte(han mener at det ikke er flørt fra hans side men at han følte seg smigret av oppmerksomheten...) med denne dama (som han treffer gjennom jobb i blant) i fjor da vi hadde en periode hvor det var slutt.(Så kronglete skrevet...)

Altså de sendte sms til hverandre mens det var krise i forholdet. Det kan jeg godta fordi situasjonen var som den var.

I går oppdaget jeg en mld på mobilen (den lå åpen) hvor det sto at han måtte huske å slette meldingene før han dro hjem. På slutten sto det "du er deilig".Dette var første gang jeg fikk vite om denne dama.

Samboeren min ble veldig ille berørt og jeg strøk på dør (vi har en gutt på 8 som var hjemme).

Jeg ringte henne opp fra hans telefon og konfronterte henne. Hun sa at det ikke hadde skjedd noe. Jeg var knallhard og beskyldte henne for både klining og puling (forsmådd kvinne som så svart...)

Både hun og han sier at det kun har vært sms/facebook-kontakt. Hun er singel.

Han har snakket med henne og sent mld mens han har vært på jobb i nesten 1 år. De siste 8-9 mnd har vi jobbet med forholdet vårt og hatt det så bra som aldri før. Sexen har alltid vært et slags lim i forholdet vårt (den er veldig bra og har vært det selv i vanskelige perioder). Han kan altså ikke unnskylde seg med at han savnet sex og oppmerksomhet.

Spurte han hva hun mente med at han var deilig. Hun er visst helt på knærne etter han og skrev sånt selv om de ikke har tatt på hverandre en gang.

Jeg har sagt til han at jeg skjønner at han hadde kontakt med henne mens det var slutt imellom oss. Det jeg sliter med akkurat nå (under pleddet i sofan med sykedag fra jobb pga alt) er å godta at han fortsatte å holde kontakten.

I sted kom han hjem en tur og jeg spurte om han hadde slettet henne fra tlf. Neida, det hadde han ikke tenkt på var så viktig...(det kunne jo hende jeg ville snakke med henne for å høre hennes versjon...)

Sa til han at jeg ville at han slettet det og ringte til henne mens jeg hørte på for å si at han slettet henne og be henne om å slette han og avslutte "forholdet". Det gjorde han.

Jeg har også bedt han slette henne fra fb sånn at de ikke var bare et "klikk" fra å kunne ha kontakt. Han er enig om at det er lettere å ta kontakt hvis man fremdeles har lagret mobilnr enn å måtte søke det opp. Hvis man gjør det har man selv aktivt opptatt kontakten.

Midt i det hele forteller han meg hvor høyt han elsker meg og at jeg er den eneste for han, men det har han sagt hele tiden (mens han drev å sendte sms til henne.)

Når jeg har lest gjennom dette innlegget skjønner jeg ikke helt hvor jeg vil. Det ble mye dårlig grammatikk og vanskelig å lese.

Vet ikke hva jeg er ute etter her men hadde vært godt med noen fornuftige trøstens ord.

Det som forverrer og forvirrer er at vi på spøk har snakket om jobben hans med mye kundekontakt og at noen sikkert syntes han var kjekk.

Dette har vi ofte spøkt med og han syns sånt er lavmål når man er i et forhold. Har tilogmed snakket om kompiser som har hatt sms flørt med andre og at sånt skulle vi fortelle hverandre hvis det skulle dukke opp noe/noen.

Jeg tror ikke det har skjedd noe fysisk imellom dem (kjenner han ganske godt...), men jeg grubler på om noe ville skjedd hvis det ikke ble avslør.

Vet ikke hvor og hva jeg vil med dette innlegget men trøstens ord eller fornuftige synspunkter tas i mot med takk.

Anonym poster: bbf535b51f936d96a9da9bf37633303c

Skrevet

Skjønner godt at du er forbannet og rådvill. Han sier jo at det ikke har skjedd noe, så du vet kanskje ikke hva som er en passelig reaksjon for "kun" meldingskontakt?

Det jeg tenker er at du nå må kjenne på magefølelsen din, og gjøre det som kjennes riktig.

Kanskje de ikke har vært fysisk, men jeg synes det han nå har gjort er utroskap uansett.

Men jeg tror ikke du må grube på hva som kunne skjedd, da vil du bli gal. Du må kjenne på om dette er en mann du vil være sammen med, til tross for dette, og om du føler at det han gjør nå for å gjøre opp er nok.

Av egen erfaring så kan jeg si at når jeg fant ut om utroskap (da hadde de vært fysisk) så responderte han med å bli forbannet. Han stormet ut, kjeftet på meg, anklaget meg for å være en sykelig sjalu bitch! Men jeg visste at jeg hadde rett.. Kastet han ut, og 3-4 uker etterpå flyttet han inn til henne.

Så ut i fra reaksjonen til mannen din, så kan det jo hende at ting er akkurat som han sier det er..så må jo bare du finne ut hva som skal til for at du kan får det bra med han og deg selv igjen.

Lykke til, og klem :)

Skrevet

Gir å svare på spm i overskriften; ja, jeg har avslørt et slikt forhold. Mannens versjon var omtrent lik som din manns, skjedde ingenting annet enn prat/flørt på sms. Men jeg kan jo aldri vite om det er sant eller ikke. Egentlig så bryr jeg meg ikke så veldig lengre, og det er nok kanskje et dårlig tegn, for jeg tror ikke egentlig jeg elsker mannen min.

Han slettet henne også fra telefonlisten, og han la henne aldri til som venn på FB, men de hadde kontakt etter de ble avslørt likevel. Jeg tror ikke sletting av nummer hindrer kontakt. Det er sikkert vanskelig for han og la være å svare om hun sender melding uansett, og det er ikke mange tastetrykk for å finne tlf nr på nettet.

Jeg vet ikke hva mer jeg skal si... Ville bare fortelle at jeg har vært med om det samme. Forskjellen er vel bare at det ikke gjorde meg så mye, hvilket igjen forteller meg at jeg ikke elsker han. Tror jeg da... Jeg vet ikke...

Anonym poster: 7b29502445ff99f3ba2cdebe50bf2e54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...