Mamma2011 Skrevet 13. februar 2013 #1 Skrevet 13. februar 2013 Hei. Sorry ekle detaljer, men la gå. Fikk 2 streker på eggløsningstest forige tirsdag (6.feb), så da var det bare en ting å gjøre I dag når jeg var på toalettet å skulle tørke meg var det utrolig mye slip på papiret. Type eggehviteslim, bare litt tjukkere ville jeg sagt. Hva kan dette være, noen som vet eller har opplevd det samme? Har aldri opplevd det tidligere. Kan det være et slags symptom eller?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2013 #2 Skrevet 13. februar 2013 Jeg lurer på det samme i dag. Jeg hadde el 9. februar, da uten slim i det hele tatt, noe jeg aldri har opplevd før. Men hadde el-smerter som vanlig. I etterkant har jeg hatt en del murringer i magen, og i dag altså samme type slim som du beskriver. Det er helt tydelig ikke el-slim, tykkere, men heller ikke sopp. Ikke opplevd dette før. Vi sier det er symptom... Anonym poster: a246e93f47fded3031c0a1992c9f75c3
Mamma2011 Skrevet 13. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2013 Vi sier det er et symptom ja ;D Tok en ny eggløsningstest bare for å sjekke, den viste ingenting. Har og følt murringer i magen, men blir jo litt usikker om det bare er psykisk... Hadde ikke noe el-smerter denne gangen, men testen var ganske tydelig. Det var veldig tykt ja, så reagerte med en gang at dette hadde jeg ikke sett. Vi får krysse fingrene xxx
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #4 Skrevet 16. februar 2013 Hvordan går det med deg, mamsen? Her fortsetter den økte slimproduksjonen. Og i kveld har jeg fått SINNSYKT urolige ben. Tror aldri de har vært sånn noensinne. Har urolige ben fra toppen av bekkenet, sete og begge beina. Ingenting hjelper heller, har tatt magnesium og kalsium, har massert... men blir bare verre her. Er stuuuuptrøtt i kveld og måtte kjenne på brystene... som er litt ømme. Det er jo en uke til jeg har ikm, og jeg blir ikke øm i brystene så lenge på forhånd. Logisk sett så vet jeg at sjansene for at jeg er gravid nå er minimale.... i så fall er svømmerne hans i eliteklassen Men begynner jo å lure, spenningen og urolighetene i underlivet fortsetter. Litt tidligere i kveld stakk det ordentlig i der en gang også, noe jeg heller ikke opplever normalt. Selv om sjansene nesten er mikroskopiske så er det jo lov å håpe... Anonym poster: a246e93f47fded3031c0a1992c9f75c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå