Gå til innhold

ellipsemaskin/spinningsykkel

Anbefalte innlegg

Jeg her så lyst til å komme meg i form igjen, men får aldri kommet meg ut for å trene siden jeg er alene.

Har ikke lyst til å reise på treningstudio etter jobb og ha med meg gutten min så han kan være i "barnehagen" der...for da blir han jo passet på av andre hele dagen. Jeg har bare ca 2 timer med han før han legger seg igjen..så ønsnker å være sammen med han da.

Føler jeg ikke kan spør om barnevakt så ofte som jeg ønsker å trene derfor lurer jeg på om jeg skal kjøpe meg en ellipsemaskin eller spinningsykkel. Jeg har mest lyst på ellipse pga trenemåten, men hva skal jeg velge?

Vil jo ikke bruke en formue på det heller..er så rådvill..

noen som har noen forslag? erfaringer med slike maskiner?

Anonym poster: af234db33d601972195dd18aa8eb110e

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144019512-ellipsemaskinspinningsykkel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig glad i elipsemaskinene. Da får du brukt alle de store muskelgruppene på en gang. Kjennes ikke slik utnår du trener, men har stadig blitt støl i muskler jeg ikke visste at jeg brukte engang :-)

Spinningsykkel er også kjempebra, men her er det hovedsakelig bein som blir brukt, og litt mage og rygg.

Det beste er jo kombinasjon av de to, men skulle jeg valgt bare en så ville det blitt elipse :-)

Annonse

Jeg kjøpte romaskin på finn. kjøpte av en utrolig grei fyr, som kom og leverte den hos meg, bar den opp der jeg skulle ha den, monterte den og sendte meg senere en mail med ulike treningstips.

Er sinnsykt fornøyd med den maskinen. Kjøpte av samme grunn som deg - er alene og kommer meg ikke t på tening så ofte som jeg skulle ønske.

Anonym poster: 8ee2ee1799a9354a19e630532c46af3a

Jeg kjøpte elipsemaskin på xxl.no nå i slutten av desember, var på salg til 1500,- (vanlig pris 2000). Veldig fornøyd, brukes ofte :) I tillegg har jeg kjøpt meg strikk så jeg får trent litt armer osv i tillegg. Vil anbefale deg å kjøpe matte for å ha under elipsemaskinEN (det får du også kjøpt på xxl.no). Men det beste av alt: Den leveres på døra! Juhu :D

Treningseffekten er definitivt best på Elipsemaskinen.

Jeg kjøpte på Sykkelsport for et par år siden, betalte mellom 3 og 4.000 kr (tilbud) og er kjempefornøyd. Den har 12 forskjellige programmer, pulsklokke, teller antall kilometer og forbrente kalorier.

Anonym poster: 0934dfbf590d8c44b31c7ea41bd22d05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...