Gå til innhold

Endelig halvveis :)

Anbefalte innlegg

Da er jeg halvveis i svangerskapet, og hadde ordninær ultralyd i går. To velskapte jenter som har det helt topp i magen min. Gleder meg ihjel til å treffe dem.

Legen regnet med at siden de er to, så vil de komme alt fra 4-6 uker før tiden. Så er egentilig junimage, men holder meg på termin satt på UL som er 11.juli.

:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144019501-endelig-halvveis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende, og så herlig å se de har det bra inni der:) jeg skal på ordinær ultralyd neste uke, er da 19 uker på vei. Var på ultralyd i uke 13 og så en liten en som hadde det bare bra, hun mente det var en gutt så vi får se neste uke. :) alltid like gøy å hilse på den inni magen ;)

Gratulerer så masse!

Ja, høres som du skal ha juni jentene. Det er ikke sikkert de vil komme i den tiden legen tror. Jeg har en venninne som var gravid med tvillinger for nesten 2 år siden og hun fikk beskjed at barna vil være spermaturer siden hun hadde to barn fra før som var født i uke 37 og 38. Men tvillingene kom ikke før uke 38.

Spennende med tvillinger :)

Gjest Trulte med to små

Så godt at alt er bra med jentene i magen din! Det blir skikkelig "Girl Power" hos dere da ;)

Jeg venter også jente og da blir det oss to og to hunnkatter og mannen! Men mannen er storfornøyd og vi er så glade og takknemlige <3

Masse lykke til videre og ta godt vare på deg selv og de små!

Klem :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...