Gå til innhold

Alder

Somewhere over the rainbow

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... jeg fikk mens i dag og skal da starte med nesespray på syklusdag 21...

Er jo mye tanker vedr. dette.

Er det flere her inne som startet med denne prossessen som er eldre enn 35 år ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-)

Så fint det er flere ivf-ere her nå :-)

Jeg er 37 og har nettopp hatt mitt andre ivf-forsøk. Men jeg har hatt kort regime og dermed sluppet sprayen. Er på rugedag 9 i dag.

Er du ca samme alder? Det er jo desverre sånn at kvaliteten på eggene går nedover etter 35, men fortsatt gode muligheter for mange.

Skrevet

Hei... er 36 år....skal ha lang regime... hadde du kort eller lang regime første gang ?

Rugedag 9.. spennende... 2 egg inn ?

Skrevet

Har hatt kort regime begge gangene, nøyaktig samme behandling.

Fikk desverre bare 1 egg inn, var ikke flere det ble noe av. Men hvis det ene egget klarer seg så holder jo det :-) (testa svaaaakt positivt i dag, men etter to sa og en kjemisk er jeg realist og vet det er langt igjen).

Første gang var det to fine egg som ble satt inn, men ble bare kjemisk.

Er det første ivf for deg?

Skrevet

Ja, det kan være en lang vei å gå har jeg skjønt....:-)

Ja, er min første IVF... hopper over inseminasjoner...

Er det danmark for deg ?

Skrevet

Danmark her ja, hva med deg?

Jeg hadde 4 inseminasjoner på Stork først. Så fant jeg ut at jeg hadde lav amh og fikk det kjempetravelt med å starte med ivf. Så nå er jeg på stork-ivf.

Forstår godt du har gått rett på ivf, var blodprøvene dine ikke så bra?

Skrevet

Jeg skal til Maigaard...

Har bevisst ikke tatt AMH ennå..... den ville stresset meg ut.... jeg gikk faktisk ut av køen til labaratoriet..... satt med rekvisjon og kølapp i hånda....

Mulig jeg tar den senere... en vet jo aldri hva som skjer ...:-)

Hvorfor har du kort regime ?

Skrevet

Kort regime brukes mest privat, og klinikken min bruker sjelden lang. Dessuten skal visst vi "gamle" ha god effekt av det. Dessuten ønsket jeg det selv, valgte faktisk bort en klinikk for foreslo lang uten spesiell grunn. Mye kortere periode med medisiner, slipper humørsvigningene nesesprayen gir hos noen. I Norge brukes ofte langt regime pga klinikkene lettere kan planlegge når du skal inn til uttak og innsett.

Ja, disse prøvene er jo både på godt og vondt. men ville ikke klinikken ha svar på de prøvene for å vite hvilken styrke på medisinene du skal bruke?

Har hørt mye bra om Maigaard :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...