Gå til innhold

Når var sist gang du fikk blomster av din kjære og hva var anledningen? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan faktisk ikke huske sist gang jeg fikk blomster av min bedre halvdel. Til tross for at vi har vært gift ganske lenge og bare er i slutten av 20-årene... Men kanskje kommer det en bukett til meg i morgen? Tviler egentlig, men hvem vet ;) Når var sist du fikk blomster av din kjære? Og hva var anledningen? :)

Anonym poster: 9849bbadd7bba60c2a856ed81381ec32

Skrevet

Tror det er ca 1 mnd siden jeg fikk roser av min kjære....vi hadde nok diskutert ganske heftig og jeg hadde grått.

Han bruker å komme hjem med roser etter slike dumme episoder, men like gjerne en vanlig dag også, gjerne mot helg.

Han vet jeg elsker roser og blomster, og jeg handler inn vaseblomster nesten hver helg.

Vi feirer ikke Valentines day, så jeg forventer ingenting i morgen :-)

Skrevet

Morsdagen. Min kjære liker blomster, så den var jeg heldig med.

Skrevet

Fikk en blomst til bursdagen min i fjor :)

Anonym poster: f24db3ddead76c53cd86f59dc87f99f5

Skrevet

Får blomster hver fredag av min kjære.

Skrevet

Aldri fått en blomst :P Fikk en iskaffe en gang... men det liker jeg ikke så..

Skrevet

Fikk på morsdagen.. Men den var vel streng tatt fea jenta mi ;)

Skrevet

Aldri fått blomster og vi har vært sammen i 10(!!!) år.

Anonym poster: 8a506fd6f9e4a8efb5304d62bcffe71d

Skrevet

Sist jeg fikk blomster var på morsdagen..

Men jeg har også er romantisk samboer som stadig kommer hjem med blomster til meg uten noen grunn i det hele tatt! Vi har vært sammen i snart 12 år :-)

Skrevet

Fikk blomster i helgen til morsdagen. Bruker å få blomster 4-6 ganger i året :-)

Skrevet

Tror det var en dag han måtte komme å hente meg på jobb fordi jeg var syk. (Vi har bare en bil)

Da fikk jeg blomster is og potetgull :)

Skrevet

stor rosebukett på fredag :-) og så en rose igjen på morsdagen på søndag,

Han kjøper friske blomster hver fredag for vi begge setter stor pris på friske blomster til helgen.

Skrevet

I går faktisk :) Sendte han på butikken for å handle noe jeg hadde glemt til middagen. Da kjøpte han blomst i samme slengen. Tulipaner, fineste blomsten :)

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

En lørdag i januar. Jeg får vel i snitt en bukett i mnd. Alltid 10 roser fordi jeg en gang har sagt at det er favorittblomsten :)

Skrevet

Morsdag. Gangen før husker jeg ikke en gang :P

Skrevet

Han har aldri kjøpt blomster! Jeg er ikke sånn blomster-menneske :-) men jeg tenker å kjøpe roser til han i morgen og bake cupcakes:-) Lett å glemme hverandre litt som travle småbarnsforeldre, så prøver å vise at jeg r

Skrevet

2 uker siden. Ingen spesiell anledning. Får ofte sånne spontanbuketter ;)

Skrevet

2 uker siden. Ingen spesiell anledning. Får ofte sånne spontanbuketter ;)

Og vi har vært sammen i 18 år.... :)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Tja... Det var det, da... Jo, sikkert på en bryllupsdag for en del år tilbake.

Skrevet

Dagen etter at han kom hjem stup dritings. Det er lenge siden nå da. Lurer på hvorfor han følt han måtte kjøpe blomster....

Anonym poster: c31863539df32cd2d4c057f155e980d4

Skrevet

Hmm..det var vel forrige fredag:)

...mannen min vet at jeg elsker å ha roser stående på bordene (frisker liksom litt opp), så han kjøper stadig vekk roser til meg<3

..vi har vært sammen i hmm..9 år snart:)

Skrevet

Fikk en stor bukett med roser, og en orkidee på morsdagen :)

Å før det et noen uker siden, etter han sovnet på sofaen hos foreldrene etter en familiebursdag.. Jeg våkna uten han på natten, ble stressa, fikk ikke tak i han og fikk ikke sove mere før svigermor ringte meg på morgenen å sa han lå sloknet på sofaen deres sammen med hunden :P

Da hadde han roser med hjem for å gjøre opp for min søvnløse natt :P

Skrevet

Fikk blomster ett par uker siden, fikk de pga han har hatt så dårlig samvittighet pga utroskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...