Gå til innhold

Kan følelsene komme tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå har jeg ikke så mye følelser. Det har vert mye de siste mnd, så jeg føler det bare har dødd mer og mer ut! Nå er det sånn at jeg ikke orker sex, ikke alltid det føles godt ut når han kysser meg.. Og er det en kveld han inne skal vere hjemme, kjenner jeg at jeg blir glad for at jeg kan kose meg alene med det jeg vil på tv/film.. Det er såå synd at det har blitt som det har blitt nå... Vi har to barn sammen, og det er innenfor jeg heller vil enn å elske pappaen deres.. Men er det håp? Noen andre her som har mistet mye av følelsene og følt deg usikker i forholde, men som har kommet til bake igjen? Sånn har jeg hatt det i ca 5 mnd, har blitt verre for hver mnd...

Anonym poster: 3a0e49cd34874e1ec05413f24eaf39d1

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg og har det slik.. huff blir det verre? vi snakker om det her hjemme og prøver å få det til... men jeg har ikke helt noe håp igjen.. og da forsvinner trua og alt blir dødt.. håper det finnes gode svar for dette i din situasjon....

Anonym poster: 83dbcf90f94c3e9641f97e4ba0ad1948

Skrevet

Gå i parterapi. Det kan løse opp i en haug med knuter. Ring familievernkontoret og bestill time.

Et livslangt forhold vil gå opp og ned og det er i årene med barn at det er mest belastning på forholdet. Hvis du snakker med eldre ektepar vil de ofte kunne fortelle om dårlige måneder og til og med dårlige år som de har måttet gå igjennom før det har blitt bedre igjen.

Ekteskapet er noe man må jobbe med og ikke en rus som bare er der desverre.

At du setter pris på alenetid betyr som oftest at du trenger det og det betyr ikke at du ikke grunnleggende vil være sammen med mannen din. Ikke vær redd for følelsene dine, de er normale og ikke farlige hverken for deg eller forholdet og prøv å kjenne etter om det er noe som kunne gjort hverdagen enklere for deg iforhold til din mann.

Håper dere kommer dere opp av bølgedalen igjen :-)

Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måte.

Vært sammen med mannen i 10 år og har tre barn sammen.

Han innrømte stort økonomisk utroskap for meg for over 2 år siden. Jeg har ikke klart å få tilbake følelsene for han enda, selv om vi har gått til parterapi i ca. 1,5 år.

Vi har hatt sex kun 1 gang de siste to årene. Klarer ikke å være nær han.

Vi samarbeider godt om barna og krangler aldri. Men følelsene mine er rett og slett døde. Selv om jeg skulle ønske jeg klarte å elske og tenne på mannen min.

Hadde det ikke vært for barna hadde jeg forlatt han! Men orker ikke sitte der alene med tre små barn.

Får vente til de er blitt større før jeg går. Om ting ikke har bedret seg til da...

Ingen trøst fra min side dessverre...

Anonym poster: 7e0416907b7460a789137a0e5f3a60f2

Skrevet

Jeg hadde det sånn som du beskriver. Det endte med at vi gikk fra hverandre, men vi fant tilbake til hverandre igjen etter et halvt år. Følelsene er sterkere enn noen gang. :)

Anonym poster: 8c3d1fd6e8ef8f9b4795c2f73c6de9bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...