Gå til innhold

Hvor gammel var babyen din når den var 70 cm lang? GUTT!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min var 68 cm da jeg målte ham forrige uke på helsestasjonen. Han er 4 mnd i dag :)

Skrevet

5 mnd kontroll var han 70 cm :)

Skrevet

Gutten min er 4,5 mnd og ca 68 cm

Skrevet

71 cm på 5 måneders kontrollen.

Skrevet

Litt over 5 mnd (men målte selv da!) :)

Skrevet

herlighet så lange! er det vanlig at gutter er så mye lenger enn jenter? mi jente var 70 cm da hun var 9 måneder... hu er helt gjennomsnittlig...

Skrevet

herlighet så lange! er det vanlig at gutter er så mye lenger enn jenter? mi jente var 70 cm da hun var 9 måneder... hu er helt gjennomsnittlig...

Syns også det var mange lange her! De fleste babyene jeg kjenner på samme alder som min er jenter, og de er betydelig kortere.. Men det vil jo bli tilfedig i et så lite utvalg :) trodde egentlig min var lang, og får også kommentarer på det, men da er han kanskje ikke det likevel :P

Skrevet

Er normalt at gutter er litt lengre og veier mer enn jentene. Min gutt var 60 cm på 6-ukerskontrollen.. Vokst veldig,så er spent på hvor lang han er på 3 mnd-kontrollen...

Skrevet

Da har jeg en liten gutt, for han var 71 cm på 8 mnd. kontrollen..

Skrevet

Min var litt over 6mnd da han var 70cm.

Skrevet

Var 71 på 6mnd kontrollen

Skrevet

70 cm når han var 5 1/2 mnd gammel. Han vokste 20 cm det første halvåret så vi var innom hver klesstørrelse i 3-4 uker før vi måtte over på neste :P

Skrevet

Min jente er 6 mnd og 69 cm.. Det er også helt gjennomsnittlig. Det snittet er ganske bredt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...