Riza Skrevet 17. februar 2013 #26 Skrevet 17. februar 2013 Hei ... så hyggelig å lese denne siden som kan hjelpe meg til å avlaste disse dagene. På dette tidspunktet er jeg liggende i et hotell i Trondheim (jeg kom fra Nordland) venter på egguthenting i morgen tidlig, og jeg er egentlig veldig nervøs. Jeg fikk ultralyd og blodprøve på fredagen, og i morgen vil være uttak og på onsdag eggsetting.... huh!. I morgen en time før uttak vil jeg ta 1500 Paracet og 1 Vival som sykepleier anbefales meg så. Er noen gikk det samme og tok 3 Paracet og 1 Vival samtidig?
babykeen Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #27 Skrevet 18. februar 2013 Ingen tegn til blødning. Hvor lang tid kan det ta etter kjemisk gravid? Ønsker bare å gå dette overstått og komme meg videre!
sweety72 Skrevet 19. februar 2013 #28 Skrevet 19. februar 2013 (endret) Lykke til Endret 19. februar 2013 av sweety72
Tidenerinne Skrevet 24. februar 2013 #31 Skrevet 24. februar 2013 Riza, du burde nok lage en egen tråd med spørsmålet ditt, eller finne en tråd som passer bedre :-)
Fiemamma Skrevet 24. februar 2013 #32 Skrevet 24. februar 2013 Hehe, uffda, tror du har misforstått forumet litt nå.. Lag din egen tråd så kanskje det blir mer liv. Denne tråden er en annens med triste nyheter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå