Gå til innhold

Shit! Jeg testet rugedag 9.....

Anbefalte innlegg

Og fikk ultrasvak test på CB pluss og pos cb digital. Er nå kjemperedd for at det kun er kjemisk..... Noen som ver om hcg kan stige fort nok til positiv og høyt nok hcg på blodprøve om to dager? Ble superstressa da jeg hadde kjemisk sist gang og hatt exu en gang...... Blir super takknemlig om noen har erfaring med slike ultrasvake kryss på cb pluss. Har ingen symptomer, kun mensmurringer.....;(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144019373-shit-jeg-testet-rugedag-9/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har testet positivt på begge mine forsøk på rd 9. Og de har blitt sterkere og sterkere mot testdag... Første gang ble sønnen min født 9 mnd senere og andre gang er jeg nå 27 uker på vei ;-)

Krysser fingrene for deg!!!

Gjest Trulte med to små

Så lenge den digitale testen var positiv så er du nok gravid ;) men jeg har dårlig erfaring med cb pluss sin test da jeg har fått svak og rar strek på den flere ganger uten å være gravid. ( kan selvfølgelig ha vært kjemisk graviditet )

Men så lenge testen blir sterkere så er det et veldig godt tegn! :)

Masse lykke til, spennende tider dette da!

Jeg fikk ikke veldig sterkt kryss på CB, selv om det var dagen før testdag, den er liksom så glassaktig og svak.

Ellers er det viktig å ikke bli stresset om streken ikke blir sterkere også, for det kan være forskjellig mengde fargestoff i testene, og urinen kan være mindre konsentrert. Den eneste sikre måten å vite sikkert at det stiger er blodprøver.

Men, det viktigste er: du er gravid, og det er du inntil det motsatte er bevist. Gratulerer så mye :)

Annonse

Så gøy at vi er flere på samme rugedag!

Jeg er også på rugedag 9 i dag og testet også svaaaaakt positiv i morges!

Jeg har også hatt to sa og en kjemisk så slipper ikke jubelen løs på lenge ennå. Håper den blir litt sterkere for hver dag skal isåfall måle hcg hos legen snart :-)

Annonse

Gjest Trulte med to små

Joda dpo 14 er hcg mellom 48 og 119.. http://www.krakle.co...tenett/hcg.html

Det dobler seg nesten hver dag :) :)

Det er vel annenhver dag det dobles? Men tror jeg fikk beskjed om at alt over 20 i hcg regnes som graviditet, så gjelder det bare å se om det stiger slik det skal.

Cb idag litt svakere, roses crinone rester, ingen symptomer, ikke kjent noen siden dag 10. Jeg dør langsomt av utålmodighet. Jeg vil heller ha negativ test enn å pines en uke i uvisshet for så å skjønne at dette ikke går. Uutholdelig er dette og enda er det mange dager til tirsdag. Sukk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...