Gå til innhold

Er det noen fler fra Trondheimsområdet her inne? :)))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Bor i Trondheim. Oktober <3

Så lenge det er en såpass åpen gruppe venter jeg med å melde inn, ihvertfall til familie har fått vite

Din første? hvor i trondheim holder du til? :) hvilken uke er du i nå? =) Kommer selv til å vente til familie og venner vet og at jeg har kommet forbi den mest kritiske fasen før jeg melder meg inn der... :)

Annonse

neida, detter er nr 2 :) størstemann er 5 å gleder seg stort til å bli storebror :)

Så moro! :) hva håper han på da? lillesøster eller bror? ;) hvor gammel er du, om jeg kan spørre? : )

storebror håper på lillebror, jeg føler det blir jente denne gang, men enig med storebror-mest praktisk med gutt igjen :)

nå er jeg blitt 29 år, var 24 når jeg fikk første.

enn du?

neida, detter er nr 2 :) størstemann er 5 å gleder seg stort til å bli storebror :)

Så moro! :) hva håper han på da? lillesøster eller bror? ;) hvor gammel er du, om jeg kan spørre? : )

storebror håper på lillebror, jeg føler det blir jente denne gang, men enig med storebror-mest praktisk med gutt igjen :)

nå er jeg blitt 29 år, var 24 når jeg fikk første.

enn du?

Jaa, det er kanskje mest praktisk med enda en gutt, da kan du jo gjenbruke meste av utstyret fra nr 1! :)) Men jeg har liksom alltid vært litt på den gode gammeldagse: en av hver er akkurat passe jeg da.. hehe. men man kan jo aldri vite hva man får;)

Da jeg var gravid første gang (mistet i SA) så følte jeg det skulle bli gutt, men denne gangen føler jeg jaggu ikke på noe..

Jeg blir 25 i sommer! Yikes! :b

Termin 1oktober, 8+0 idag, bor på byåsen :-)

Hei Lykkeliten88! :)) Ser vi er jevngamle også, moro! Er dette din første?

Min første ja :-) hva med deg?

Min første også! :)) Planlagt eller? Og har du noen "følelse" av om det er gutt eller jente som bor inni der? ser det er noen som allerede så tidlig har fått den følelsen, hehe =))

Oktober-mage her også :) med den første..

Hvor bor du da?=) og når har du termin?=)

Termin ca 15/10. Bor på Byåsen og er 25 år :-) Enn der?

Termin ca 15/10. Bor på Byåsen :-) Enn der?

Endret av Jegerjent1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...