Gjest Ingen skal få! Skrevet 12. februar 2013 #26 Skrevet 12. februar 2013 DOA? Forstår av sammenhengen at det er ødelagt vare? Anonym poster: 723370e91ca9bb6cf826d23fd084628b Doa er en dead on arrival. Ser jo at din ikke var helt død men butikkene skal alltid gi deg ny vare når det är så kort tid siden du kjøpte den. Og siden du oppgir at den aldri funket så regnet han det nok som doa. Anonym poster: ec314a26e531b38c4ca8aeb443ee74e4 Betyr det at da min 2 uker gamle iPhone plutselig ikke tok til seg strøm lenger, så skulle jeg fått ny med en gang? Jeg måtte nemlig levere den inn, fikk en elendig lånetelefon og måtte vente 3(!) uker på at de skulle sjekke telefonen min. Endte med at jeg fikk ny telefon fordi den var ødelagt. Skuffende! Anonym poster: bad7e526553996857e84b03b5095646f Heihei! Når det kommer til apple er vi litt bundet på hender og føtter dessverre. Disse lønner seg å levere til apple selv. Men om det var innen 30dagersperioden skulle du kunnet fått nytt produkt, ja. Okei. Var bare knappe 14 dager siden jeg kjøpte telefonen. Men han i skranken kranglet på at jeg ikke hadde rett på ny og at han måtte sende den inn. Men i utgangspunktet kunne jeg jo benyttet meg av 30 dagers returretten, så syns det var litt rart. Men men. Fikk ny telefon og har ikke hatt noen problemer med den. Ellers kjempe fornøyd med Elkjøp altså! Anonym poster: bad7e526553996857e84b03b5095646f Hadde vært verdens enkleste ting for ham å lage et pluss-minus bilag. Apple må alltid sendes inn men du kunne jo fått den nye av det krediterte bilaget. Jeg syns sånne ting som dere her opplever er veldig unødvendig:-(
Gjest Ingen skal få! Skrevet 12. februar 2013 #27 Skrevet 12. februar 2013 Altså det er jo uansett dårlig reklame for oss. Når du sier 'jeg er ellers kjempefornøyd med elkjøp' så er jo ikke det positivt. Det er jo det folk hører. Dere må ikke være redde for å bytte, fikse eller handle hos oss. Det skal faktisk gå smertefritt og gjør jo stort sett det. Men ett hett tips: ring kundesenteret når dere trenger hjelp elns. De skriver alltid ned hva dere har snakket om og da kan ikke selger si noe annet.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #28 Skrevet 12. februar 2013 Oi.. jeg har bare opplevd positivt med Elkjøp jeg. Kaffemaskina min var bare 6 mnd da den begynte å tulle. Det ble tre reperasjoner før den var 2 år. Fikk pengene igjen heldigvis Expert slet jeg derimot med i lengre tid. De nektet å gi meg nytt batteri til pcen når pcen var under 1 år gammel. Lure meg skrev opp hver gang jeg ringte å purret og hver gang jeg var i butikken. Det ble et 5 siders tettpakket dokument som ble sendt til daglig leder, han hadde jeg aldri fått tak i heller.. DUM som jeg var snakket jeg også med pc-leverandøren og de forsto ingenting, dette var jo en smal sak! Noen dager senere kom det 3 batterier i posten Hvorfor var jeg dum? Jo fordi leder på Expert fortalte at jeg faktisk kunne ha hevet kjøpet pga denne elendige servicen(det er mye mer i denne saken!) de ga meg. Så det er nok grums i alle butikker, det er bare å håpe man unngår de! Anonym poster: a922a9fe7882bf897086feca49103ec0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå