solrose1 Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 Hei.. Savnet etter ønskebarnet er så uendelig stort... vi har vært prøvere i snart 6 år...( blir 6 år i august) føler savnet som en stor sår klump i brystet...det er liksom en tomhet.. blir vi noen gang foreldre? hvor tid kommer du til oss lille venn... noen ganger er jeg så trist,og lei hele prøvingen...det tar på med skuffelse på skuffelse..men det er noe i meg som sier.. du får ditt etter lengtede barn ,bare ikke gi opp..så jeg prøver å være positiv .. men det er ikke altid like lett.. akkurat i dag har jeg den dagen hvor jeg er trist og savnet føles ekstra stort da.. jeg vet jeg ikke har alderen med meg...fyller jo 44 år i april...men så leser jeg på nettet ,det er faktisk ganske mange som blir mødere på min alder + også eldere enn det.... det gir meg håp... men samtidig tenker jeg hvor lenge kan vi fortsette å¨prøve hvor tid er vi "for gamle".. Jeg prøver å venne meg til tanken på at vi mest sansynlig aldri får barn..men noe i meg nekter å god ta det.. Jeg blir mor...jeg vet jeg blir.... livet er ikke altid like lett og etter min mening er livet urettferdig... så mange av dere spå damer har spåd meg at jeg blir gravid... jeg har også betalt spådamer for å bli spåd og alle ser at jeg blir gravid..jeg velger å stole på det.... nå lurer jeg på er det noen av dere som vil ta en titt på meg.... ser dere graviditet i nærmeste fremtid? evt. kjønn?og hvor mange barn? Jeg er født 2 april 1969 mannen 21 jan 1964. jeg spår gjerne tilbake... på forhånd tusen takk..dere er skjønne.. <3
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 ser ingen dessverre. Anonym poster: e5bc08ce55ec0fdbb96cf93f3a8180d4
solrose1 Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2013 ser ingen dessverre. Anonym poster: e5bc08ce55ec0fdbb96cf93f3a8180d4 takk for at du tok deg tid....
solrose1 Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2013 ser ingen dessverre. Anonym poster: e5bc08ce55ec0fdbb96cf93f3a8180d4 takk for at du tok deg tid.... ps. men syns du er feig og useriøs som ikke vil vise hvem du er...jeg tar ikke anonyme svar seriøst...
Underveis --> Skrevet 12. februar 2013 #5 Skrevet 12. februar 2013 Vil bare gi deg min støtte! Tror ikke på spådom, men definitivt på den positive tanken. Håper dere får medisinsk hjelp i tillegg, og jeg er sikker på at dere kan ble fantastiske fosterforeldre for et trengende barn dersom dere ikke kan få et eget :-) Lykke til!
Tante_Esel Skrevet 12. februar 2013 #6 Skrevet 12. februar 2013 jeg kjenner godt igjen følelsene og lengselen, og kan ikke forestille meg kampen mot alderen... men jeg synes du skal prøve å holde fokus på andre deler av livet ditt en liten stund, selv om dere planlegger nye ivf forsøk...for det er så tungt å bare gå og lengte... hva er egentlig meningen med livet da... hvis man bare skal lengte, og fokusere på det som ikke er godt? selv om du er positiv i perioder veier ikke det opp for all den tiden og frykten du bruker på barneønsket... Hvis du har tid, ta deg en tur på youtoube, og søk på "brad Yates, EFT" og finn og bruk videoene som du føler roper til deg! Har hørt mange "eldre damer" som lykkes med assisted hatching i danmark... for de de ofte har et hardere skall... Jeg har alltid sett barn på deg, men som jeg har sagt før, er jeg ikke helt sikker på om det er graviditet på deg... altså... kanskje jeg ser dine tantebarn, evt andre barn som du har nært forhold til... Men samtidig så håper jeg jo at det vil klaffe for dere snart! - jeg vet så inderlig godt hvordan du har det... <3 klem...
solrose1 Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2013 Vil bare gi deg min støtte! Tror ikke på spådom, men definitivt på den positive tanken. Håper dere får medisinsk hjelp i tillegg, og jeg er sikker på at dere kan ble fantastiske fosterforeldre for et trengende barn dersom dere ikke kan få et eget :-) Lykke til! tusen takk for støtten..det varmer..
solrose1 Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2013 jeg kjenner godt igjen følelsene og lengselen, og kan ikke forestille meg kampen mot alderen... men jeg synes du skal prøve å holde fokus på andre deler av livet ditt en liten stund, selv om dere planlegger nye ivf forsøk...for det er så tungt å bare gå og lengte... hva er egentlig meningen med livet da... hvis man bare skal lengte, og fokusere på det som ikke er godt? selv om du er positiv i perioder veier ikke det opp for all den tiden og frykten du bruker på barneønsket... Hvis du har tid, ta deg en tur på youtoube, og søk på "brad Yates, EFT" og finn og bruk videoene som du føler roper til deg! Har hørt mange "eldre damer" som lykkes med assisted hatching i danmark... for de de ofte har et hardere skall... Jeg har alltid sett barn på deg, men som jeg har sagt før, er jeg ikke helt sikker på om det er graviditet på deg... altså... kanskje jeg ser dine tantebarn, evt andre barn som du har nært forhold til... Men samtidig så håper jeg jo at det vil klaffe for dere snart! - jeg vet så inderlig godt hvordan du har det... <3 klem... takk vennen..ja skal prøve å fokusere på noe annet...snart får vi jo hund også..den kommer til oss i mars april...da blir jo fokuset satt på noe annet..til og med helt av seg selv... igjen takk for at du er den du er..klem
Tante_Esel Skrevet 12. februar 2013 #9 Skrevet 12. februar 2013 så koselig med hund har en "3åring" selv de lærer deg å sette pris på andre deler av livet... Kan tenke meg det blir en fin forandring for dere! Hunder er som barn, så har man hund, har man barn
Pompel ★ Skrevet 12. februar 2013 #10 Skrevet 12. februar 2013 Jeg går kanskje for langt nå. Men jeg ser et barn. Men er usikker på om dere vil få barnet via adopsjon. Jeg lurer litt på det. Men uansett så er det ei jente som venter på dere! På den ene eller andre måten.
Pompel ★ Skrevet 12. februar 2013 #11 Skrevet 12. februar 2013 Og noe skjer på våren... Noe veldig bra. Enten at du blir gravid. Eller at dere føler dere veldig letta over et valg dere tar (adopsjon?)
paddington Skrevet 12. februar 2013 #12 Skrevet 12. februar 2013 Kjære solrose:). Dette var akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv. Det er tungt å svelge skuffelse etter skuffelse år ut og år inn. Det kan tappe en fullstendig for energi. Jeg håper bare du klarer å komme deg ovenpå og se fremover på de tingene i livet som er positivt:). Jeg vet dette er uhyre vanskelig i tunge stunder, og at det krever sin dame. Tenker på deg solrose og føler virkelig med deg......jeg kan ikke spå men håper virkelig at barnet kommer til deg! Stor stor trøsteklem:)
solrose1 Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #13 Skrevet 12. februar 2013 Og noe skjer på våren... Noe veldig bra. Enten at du blir gravid. Eller at dere føler dere veldig letta over et valg dere tar (adopsjon?) Tusen takk for at du tok deg tid..blir iallefall spennende å se...oppdaterer deg etterhvert jeg...
solrose1 Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #14 Skrevet 12. februar 2013 Kjære solrose:). Dette var akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv. Det er tungt å svelge skuffelse etter skuffelse år ut og år inn. Det kan tappe en fullstendig for energi. Jeg håper bare du klarer å komme deg ovenpå og se fremover på de tingene i livet som er positivt:). Jeg vet dette er uhyre vanskelig i tunge stunder, og at det krever sin dame. Tenker på deg solrose og føler virkelig med deg......jeg kan ikke spå men håper virkelig at barnet kommer til deg! Stor stor trøsteklem:) tusen tusen takk for omtanken....det varmer mer enn du vet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå