Gå til innhold

Hun bøyer seg framover i vippestolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre med babyer som gjør det? Er usikker på om hun prøver å spise leken lenger fram, om hun har vondt i ryggen eller om det er noe annet... Ser skikkelig merkelig ut :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har alle mine gjort også, vi har babybjørn stolen. Fra de har klart det har de sittet mere lent fremover å gnagd på leken enn de har ligget tilbake å slappet av.... Tror det er ganske normalt :)

Skrevet

Gutten min på 4,5 mnd gjør akkurat det samme. Han er gjort det et par uker nå.

Prøver å sette seg opp i vippestolen :)

Skrevet

Det samme gjør min gutt også, har også babybjørn vippestolen, ofte setter han seg framover i stolen, vil ikke ligge seg bak og slappe av :-P

Skrevet

Godt vi er flere :) Da tolker jeg det som normalt, da. Vi har også Babybjørn. Kan prøve meg på å fjerne leken og se om hun fremdeles vil framover, med fare for hylogskrik fordi det blir kjedelig ;)

Skrevet

Så vittig, det gjør min også i babybjørn-vippestolen! Er leken festet på tar han tak i den og bøyer seg fram for å spise på den. Er ikke leken på bøyer han seg likegodt fremover. DA prøver han gjerne å pelle litt på knappen som holder den stroppen mellom beina fast eventuelt griper etter sine egne tær :P

Skrevet

Min gjør det også. Men har Stokke vippestol. Så tror ikke det har noe med vippestolen å gjøre

Skrevet

min også, og når hun ligger på beina mine når jeg har beina på bordet i vinkel, om dere skjønner. Som om hun prøver å ta sit-ups ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...