Gå til innhold

Hei, kloke damer :)

Anbefalte innlegg

Jeg testa negativt på tre tester i dagene før IKM og dagen etter så kom TR, testa også negativt den dagen jeg begynte spotte.. TR var lik vanlig ettersom det jeg merka, kaaaanskje litt mindre enn vanlig (selv om jeg kun har èn full dag med friskt blod og de to-tre andre med spotting eller litt mer)

MEN nå i dagene etter føler jeg meg mer sliten enn vanlig, høyre side av magen og nedover lysken murrer og stikker og puppene føles rare, eller hvertfall innbiller jeg meg at de er annerledes :P Skal ikke ha EL før om en uke slik ca..

Noen som tror jeg har hissa opp kroppen litt for masse, eller skulle jeg tatt en test til kun for å dobbeltsjekke??

Søker og leter nok litt mer denne gangen etter tegn enn det jeg gjorde med førstemann, da satt spiren på første forsøk..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144019169-hei-kloke-damer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare hisser meg selv opp litt tror jeg siden man innimellom leser om de som tester negativt før IKM og så kommer den og så er man gravid likevel, eller de som ikke prøver engang og har blødninger som "normalt" de første månedene i svangerskapet :P

Hehe..

Men tar en test i morgen bare for å roe meg ned, må jo bestille fra Cryos senest i morgen for at det skal komme frem til klinikken før ny inseminering neste uke så greit å være 110 % sikker :)

Har liknande problem her, eg fekk mensen sist veke, men har følt meg trøtt og uvel og har testa. Begge var negative, men så kikka eg på dei etter ei stund og då var det tynn strekt på billigtesten(stav frå wondfo) og svakt kryss på CB... ønsketenkning, kanskje? :)

Annonse

Er ikke umulig, dog usansynlig at du er gravid. Jeg ville ha drøyd det litt til med en test til, blir fort dyrt i lengden. Tro du meg, har vært ivrig tester selv en periode da jeg ønsket meg barn sist ;) Symptomene dine kan jo være tegn på at el kommer tidligere denne gangen. Kroppen kan være litt i ubalanse når man har ønsker så inderlig. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...