Gå til innhold

Hva fikk dere til morsdagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et kort fra hver av jentene, og en nøkkelring de hadde laget sammen. 4-åringen min hadde skrevet navnet mitt selv, så første "ordentlige" kort fra henne:)

I tillegg hadde mannen ordnet med en nydelig stor orkidè og kake. Fikk servert kake og gavene på sengen før jeg stod opp.

Annonse

Ingen ting. Vi kjøpte marsipankake, da. Hadde ønska meg å sove lenge, men vi er sjuke begge to og det vart meg som kraup ut av dyna då lisja våkna 8.30. Samme ungen står opp 9.30-10 når ho mor er på tidligvakt ;)

Gubben kjøpte blomster til mor si, ho vart veldig glad.

Gjest Vicky Pollard

Innrammet maleri signert barn, kaffekrus og fastelavnsboller.

Hvorfor i all verden er det barnehagens ansvar å lage kort? De har da ikke noe ansvar.

Anonym poster: 4251eec3662a8d0dc783fc66e8c14624

Herregud, det er jo vel vanlig at unger i bhg- skole lager morsdagskort? Alle andre bhg hadde jo laget- ungene altså..

Hvorfor i all verden er det barnehagens ansvar å lage kort? De har da ikke noe ansvar.

Herregud, det er jo vel vanlig at unger i bhg- skole lager morsdagskort? Alle andre bhg hadde jo laget- ungene altså..

Nei, det er ikke vanlig. Heldigvis!

Syntes hele morsdagen er ganske tåpelig jeg.

EN dag i året man skal sette pris på mamma? Det burde man gjøre hver dag :)

Har aldri feira morsdag. Mamma fikk vel noe smågaver da jeg gikk i barnehagen, og blir sikkert glad når jeg får av jenta mi om noen år og. Men fortsatt en tåpelig dag

Annonse

Gjest Vicky Pollard

Heldigvis? Jeg lagde på skolen da jeg var liten, og ungene i andre bhg lagde... Men da vet vel du best hva som er vanlig da...

Heldigvis? Jeg lagde på skolen da jeg var liten, og ungene i andre bhg lagde... Men da vet vel du best hva som er vanlig da...

Flere og flere skoler og barnehager stopper heldigvis med det tullet.

Fikk et fint sjal som jeg hadde ønsket meg:) Mannen tok også alt husarbeidet den dagen og laget brownies. Men ikke noe kort... De laget kort til farsdagen på skolen, så håpte de hadde gjort det til morsdagen også.

Anonym poster: 1bac53c66f86f19c7a6c2360eae5553d

Først var det kake, kaffe og gave på senga. Fikk nytt treningstøy som jeg ønsket meg:-) Etter det fikk jeg sove litt til før min elskede kom og overrasket meg med massasje og et glass rosa champagne ( han hadde kjøpt en sånn kvart flaske dvs 1 gl). Etter det hadde han tappet i et varmt bad og hentet avisen så jeg bare kunne kose meg med det og resten av champagnen. Snakk om luksusmorsdag! Jeg ble kjempe glad:-) skulle egentlig ut å spise på kvelden men lille jenta var ikke helt i form så da ble det middag hjemme. Koselig det og da..

Snuppa er ikkje eitt år enda, men ho og pappaen hadde laga til ei fin overrasking.

Han stod opp grytidleg med ho og lot meg sove til eg ville opp sjølv. Han hadde planlagt frukost på senga, men eg stod opp før enn han hadde regna med.

Då eg tusla inn på stova stod det presangar på bordet, både blomar, velværeprodukt, noko frå ein konfektbutikk og aller, aller best; eit heimelaga kort med handavtrykket til jenta mi, der "ho" gratulerte meg med min første morsdag.

Kjenner meg heilt rørt, og er takksam for at eg har sånn ein snill og god mann som forstår at dagen var viktig for meg.

Han på 5 hadde laget kort i barnehagen. Et aldeles nydelig kort med skjeve og opp-ned bokstaver,. ;)

Hun på 3 kom hjem med en gryteklut med håndavtrykk på, som de hadde laget i barnehagen. Men den får jeg ikke bruke. -Bare til pynt, mamma, så den ikke blir skitat! ;)

Storegutt på 9 hadde laget gavekort på 15 min. massasje på skolen. <3

Ellers fikk jeg deilig søndagsfrokost med egg og sild, kaffe og varm sjokolade. Fin dag, og en koselig tradisjon! :)

Jeg fikk stå opp med ungene og lage frokost til hele familien.

Så fikk jeg dra de to minste med meg i en barnebursdag, hvor de begge gråt så tårene sprutet så snart jeg snudde ryggen til.

Så fikk jeg middag hos min mor, DET var luksus det!

Og tilslutt fikk jeg en bukett tulipaner av min eldste sønn på 15. Han hadde bedt bestemor om penger til gave :-) Ble så glad!

Min mann? Jo han sov til kl 11.30, dro på jobb og kom hjem kl 21... Og ofret ikke morsdagen en tanke.

Anonym poster: 90532898a8869c4e7c7862f6000d0707

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...