Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle. Jeg behøver litt hjelp, har kort regime,, det her er mitt første forsøk. Jeg var på min første UL i dag og jeg kjenner meg lettet, men allikevel må jeg spørre: legen sa min slimhinne så bra ut, den var på 13mm - spørsmål: er det bra med 13 på dag 5 med sprøyter? Jeg har vare 1 eggstokk og der så han to egg på 22 og 20 mm, samt 2 på gang iallfall. Er dette bra? Jeg skal på min neste UL på fredag og håper de 2 har vokst til og at det da er 4 som kan hentes ut. 4 er jo kanskje ikke superbra, men ok eller? Legen skal ringe i ettermiddag om han synes peregon dosen skal justeres, han venter på blodprøvesvar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye skrivefeil her, men skrev fort fra jobben... Jeg fikk telefon fra IVF klinikken nå ihvertfall og allt var bra. Skulle gå ned till 200 IE av Puregon for jeg responderte bra, så det kjentes jo godt:) Så NÅ kan jeg slappe av :D Så nervös man skal behöve bli alltså...

Skrevet

Har bare hørt at det er bedre med få gode egg, enn mange ikke fult så gode! :-) trenger bare et gullegg! ;-) masse lykke til! ;-)

Skrevet

Alt over 7 eller 8 mm av slimhinnen er bra. En gang ved ul når jeg spurte om øvre grense sa legen at for tykk er ikke så gynstig for egget å grave seg nedi heller.

Skrevet

TUSEN takk for at dere tok dere tid til å svare!:):) I morgen skal jeg på siste UL så det blir spennende å se hva de sier da, planen er jo egguttak på mandag:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...