Gå til innhold

Føler meg så teit.

Anbefalte innlegg

Jeg veit at ikke magen vokser så fort, men det føles allerede ut som jeg har fått mage!

Jeg er så oppblåst, orker ikke ha på meg bukse, kun tights.

Magen er som en ballong, og klarer ikke å holde den inn litt engang.

Er bare 8 uker på vei..

Føler meg så teit som allerede føler at jeg har mage :(

Er det andre her som føler det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144019077-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-teit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Åh så bra at flere føler det samme!! Jeg kan bare glemme jeans og egentlig alt som ikke har strikk i livet ! Og er kun 6 uker :) men er litt koselig og da.. Forberedt på en del forandringer fremover og jeg skal med glede ta i mot plagene så lenge jeg får en baby når alt er over:D

Allerede i uke 5 var jeg så oppblåst at jeg måtte kneppe opp knappen på uniformsbuksa, og jeg var på jobb. Kan du tenke deg! Skjulte det med belte over( som jeg måtte slakke opp)magen gikk litt tilbake, men har likevel følt meg oppblåst og feit. Men idag 10+5, sto jeg opp og magen var nærmest flat. What!!? Men skal ikke mye til at denblir oppblåst. Men slår ikke uke 5. Hehehe:-D

Godt vi er flere.

Jeg byttet ut vanlige bukser m mamabukse i forrige uke (var da i 9. Uken). Hadde gått med oppknappet vanlig bukse i godt over en uke.

Blir verst etter lunch - som en luftballong.

Når i uke 10 er de litt mindre luft, men litt mer mage.

Føler meg fortsatt mest småfleskete..... Men vanlig bukse - glem det. Her har jeg gitt opp å skjule det og lar magen tute ut som den vil. Fri fasong. Litt morsom tid også - mange som titter og gjerne vil spørre, men tør ikke helt enda :) det er jo grøsselig flau å ta feil :)

Et lite tips; det er mulig å bruke en hårstrikk mellom bukseknappen og hullet som en slags extension ;) Jeg har fått garderoben kraftig begrenset da jeg ikke takler noe som helst press på magen for tiden, inkludert trange topper...

Her er jeg bare i uke 5, men ingen av mine vanlige bukser passer. Kun type tights ol. Er min 5. graviditet så var beredt på at det ville vises tidlig, men så tidlig som dette var jeg ikke helt klar for :P

Godt det er på moten med baggy gensre for tiden. Hadde liksom tenkt å holde det hemmelig noen uker til ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...