Gå til innhold

Dumme meg har testet k dag 8+5

Hedda39

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, Aurora for en kjip opplevelse dette må være.

Men du, jeg har nettopp lest om andre som har opplevd dette. Her ble den negative effekten forårsaket av et veldig høyt hcg-nivå. Det kalles "prozon-effekt" eller "hook effect" forsøke å google det. Håper virkelig det er dette som har forårsaket dette.

Rart om hcg-nivået skulle synke så kraftig på bare to dager. Har du målt hcg i blodet ila svangerskapet?

Krysser fingrene VELDIG HARDT for deg.

Jeg opplevde også å få mye svakere test i uke 6 enn i uke 5 og var sikker på at jeg holdt på å miste. Hadde også blødning. Men ultralyden dagen etter denne testen viste hele to fine hjerter som slo, og nå er jeg i uke 26 :-) Testene kan bli mettet av hcg, og vise feil når en er kommet såpass langt at en har veldig mye hcg i kroppen. Håper det gjelder for deg også. Masse lykke til i morgen :-)

Anonym poster: 74b69721ccbeacca8672dd3b29b7340d

Tusen takk dere....tenk om det er det som er grunnen.... Men jeg føler liksom at puppene er mindre ømme i dag også... Uff for en påkjenning dette er.

Målte hcg sist i uke 5+6 da var det 30 000. Aner ikke hva det er nå....

Men så rart at den var såå sterk på fredag... Liker ikke!!!! Det blir fæle timer frem til i morgen .11.30 får jeg dommen. Utrolig deilig å ha en gynokolog som tar meg inn på så kort varsel. Det er fordelen med å ha vært så lenge i gamet..... Men det er det absolutt eneste fordelen!!!

Nå er jeg glad legen sykemeldte meg noen uke pga blødninger... Men blødningene har jo stoppet,.... Så håpet kom sigende igjen, frem til i dag:(

Håper dette bare er bekymringer. Lykke til i morgen. Ver alt om hvordan du har der. Er også helt fra meg av angst over mindre ømme pupper. Selv om jeg vet at dette kan variere litt, komme og gå.

Håper du oppdaterer oss så snart du vet! Heldigvis er det ikke lenge å vente på svar... Tenker på deg!

Annonse

Annonse

Hei og hurra!! Fantastisk overraskelse...

Jeg har ikke fått svart på denne tråden før nå, tenkte egentlig å si at det virket usannsynlig at hcg skulle gå helt ned på så kort tid. Halveringstiden er etter hva jeg har forstått også på 48 timer, likt med doblingstiden.

Uansett, hurra for flott ultralyd!! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...