Gå til innhold

Jeg har fått en veske til 15000 kroner. Vet ikke om jeg tør å bruke den :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er redd det blir en snakkis. Jeg er jordnær og er egentlig i mot flashing og luksus.

Jeg er redd kollegaer og venner skal reagere. At det blir baksnakk og misunnelse. At folk tror jeg bruker så mye penger på ting til meg selv.

Hadde du beholdt og brukt den?

Anonym poster: 4259639eb465f2073b8beaf8730dd6c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok ikke lagt merke til at veska koster 15000.

Anonym poster: 6056cd0a444a5854e6d9d5a84f9c5a29

Skrevet

Hvis du ikke kler deg til det tror alle det er kopi uansett.

Anonym poster: 635a70856ab25dca80e5ab9be3e9015e

Skrevet

Jeg tenker som så om dyre vesker at man må være spesielt interessert for å vite hva de koster. For du tenkte kanskje å ta av prislappen før du bruker den?

Er det en pen skinnveske uten for mye bling på ville jeg brukt den. Er det derimot snakk om en type Louis Vuitton med logoen klint overalt så vil antagelig folk flest tro du har gått amok på marked i Tyrkia, og det synes jeg er værre enn å bli mistenkt for å ha dyr veske.

Skrevet

Jeg har en ekte Mulberry-veske til 10K og har ikke noe problem med å bruke den. Den er "diskré" nok til at folk legger merke til den uten å legge merke til den, hvis du skjønner hva jeg mener.

Anonym poster: 55d386fcccd9947768182db49100c2ad

Skrevet

Jeg bruker ikke veske men om jeg hadde gjort det så ville jeg ikke brukt en så dyr en. Ikke fordi jeg er redd hva andre tenker om meg men fordi jeg ville vært for bekymmret for å glemme den et sted eller at den ble ødelagt.

Og så må jeg innrømme at jeg hadde nok ikke blitt glad for en slik gave. ville noen spandere så mye penger på meg ville jeg heller at de ga meg hjelp til en ferietur eller gavekort på møbler eller noe.

For jeg syntes det er høl i hue å bruke så mye på klær, sko, veske eller smykker

Anonym poster: 896804b096e31c28f3f2b3f2cf3956fb

Skrevet

Selvsagt skal du bruke den dersom du synes den er fin! Bær den med stolthet og gi blanke i hva andre tenker. :D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg blir nervøs når jeg går med klokka mi til 2500 så det hadde jeg nok ikke turt :P

Gjest sussie77
Skrevet

Bruk den:) Og om folk skjønner at den er dyr og baksnakker deg for det så ikke bry deg om det :)

Skrevet

Har Jimmy Choo til 12-14, ingen vet jo at den koster det. Var også gave, har brukt den endel :) Bare positive komentarer fra folk som IKKE vet hvilken veske det er, forteller det heller ikke.

Anonym poster: 6aacd3031a4674d093b2f3edcf052163

Skrevet

Jeg eier en Birkin veske (kjøpt i brukt butikk i Frankrike), og føler meg litt rar når jeg bruker den. Samtidig er den diskret og meget praktisk, og jeg har tross alt kjøpt den for å bruke den. Passer jeg på den, kan jeg ha den hele livet, og da blir ikke prisen så skrekkelig høy sett ift brukstid.

Så spørsmålene burde heller være: liker du vesken, er den praktisk og har du lyst til å bruke den? Hvis ja, kjør på!

Anonym poster: d55568e3e89fdcc6a0c36cb265e2cac3

Skrevet (endret)

Bruk den! :)

Jeg selv "løper rundt" med en ring til 10-12 000 i norsk verdi pluss ørepynt til ca 7000 kr :) Nå forteller ikke jeg hva de har kostet pga de kan jo i aller-aller værste fall bli stjålet.

Endret av BikkjeBisk
Skrevet

Takk for svar. Vet en del av min omgangskrets har såpass greie på vesker at jeg kan ikke late som ingenting. Og dessverre et par damer som kommer til å lage et veldig leven over hvor dyr den er og fortelle det til alle som ikk har greie på vesker. Kjerringer.

Derfor kvir jeg meg :-/

Anonym poster: 4259639eb465f2073b8beaf8730dd6c2

Skrevet

Helt ærlig, jeg hadde solgt den og brukt pengene på noe annet :P

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Hadde jeg fått en så dyr veske, så hadde jeg solgt den til høystbydende.

Skrevet

Hadde brukt den hvis jeg syntes den var fin :)

Skrevet

Jeg har en veske til 10 000,- og bruker den hver dag. Det er ikke en "logoveske", men svært gode kjennere vet nok at det er en designerveske.

Anonym poster: ed76e03efc196569a3d8dc7d57639ead

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig - hvem har du fått en så dyr gave av og som gir deg en veske som du ikke har ønsket deg?

Skrevet

Hadde ikke sett om veska kostet 15.000,- eller 50,- kr. Om du ikke vil ha noe opstyr om den så bare dropp å fortelle prisen. Tviler på at det er så mange som er så interesserte i andres vesker at det blir en snakkis av det hvis du ikke gjør det til det selv.

Anonym poster: a7aa7c9f16b03b99d9e93be43e88cf2a

Skrevet

Drit i de som snakker hvis veska er fin og du har lyst til å gå med den. Selv går jeg med diskré men ganske store diamantsmykker til over 200.000,- daglig.

Anonym poster: 42adbbaec8eceb8466bf00af9f53b359

Skrevet

De som vet hva den koster burde vel være glade på dine vegne?! Men jeg reagerer også på at du har fått en veske til 15.000,- som du ikke har ønsket deg? Og så er jeg også veldig nysgjerrige på hvilken veske det er?;)

Skrevet

Bruk den! Det som spiller en rolle er jo om du synes den er fin eller ei. Om noen snakker om deg pga at du har "for" dyr veske, så er det de som har et problem, ikke deg.

Anonym poster: ad74d24a46b5c1be8ee50fd6151ab1f3

Skrevet

Du fortjener litt luksus, jente :D Bruk den og vær stolt!

Skrevet

Synes i hvert fall det er utrolig uhøflig å selge en gave. Klarer ikke helt å se problemet, jeg har et par vesker i 10 000-kroners klassen, prisen har aldri noen gang vært kommentert. Fått en del "så fin veske" kommentarer på spesielt den ene, da sier jeg bare takk. Vesken jeg får mest komplimenter for er forresten den svigerinnen min har heklet til meg ;) Om noen spør hva noe koster, og det virker som det er nysgjerrighet (hvis man vil kjøpe en lignende kan det jo være legitimt, men da tenker jeg det er mest naturlig å spør hvor har du kjøpt den" først...) Ser jeg bare at jeg ikke vet, eller ikke husker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...