browneyes Skrevet 11. februar 2013 #1 Del Skrevet 11. februar 2013 Ser andre har spurt om det samme, men då gjaldt det SA. Eg slutta på cerazette for 1,5 veke sidan, og fekk det eg trudde var mensen sist onsdag. Har følt meg så uggen og trøtt i det siste, samt stikking i brystet, så i dag testa eg. Så vimsa eg meg vekk og gløymte heile testen for så å sjå på den va 1 time etter. Då var det ein svak, rød strek under T'en. Grunnen til at eg spør om hcg er at eg mista ein gut i november, dødfødsel, pga av svangerskapsforgiftning. Har vore til kontroll for BT ein gong i veka etter det, og BT har gått sakte nedover. Sist kontroll, fredag, var undetrykket plutselig gått opp, og legen lurte på om eg kunne vere gravid... Eg svarte jo nei, for eg trudde eg hadde mensen og akkurat slutta på cerazette, men nå er eg lettare usikker... Skal teste igjen, men bør vel vente til i morgontidleg? Blør forresten enda, men meir i rykk og napp. Tok forresten ein test i januar, den var negativ og blendakvit! Fint om nokon har innspel eller tankar Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144018791-hcg-i-kroppen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå