Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Har en baby på 3mnd no. Siden jul har me måtte bysse henne i søvn for at ho skal drikke fra puppen. Ho tar ikke flaske. Så etter ho er ferdig med å drikke så må eg bysse igjen for å få henne til å sove igjen. Veldig tungvint. Så sove ho i kanskje 10min i sengen visst eg er heldig. Ellers må eg holde henne hele dagen. Sove ikke noen ting. Legg henne i 9 tiden på kvelden. Da sove ho i 2t og sånn holder på hele natten. Står opp kl.8 på morgenen. Hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144018736-vil-bare-ha-pupp-n%C3%A5r-ho-sover/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har du prøvd å pumpe melk og mate med kopp. vet det er tungvint men om det hjelper med at hun legger på seg så er det verdt et forsøk.

venne henne til melksmaken og mating med kopp innebærer at hun ikke sovner like lett ved puppen

Eg er ammehjelper / ammehjelpen.no

Kva ammestillingar har du forsøkt? Virker det som ho har vondt? Gulpar ho mykje? Kordan spiser ho i løpet av dagen?

Og kordan har ho eigentleg lagt på seg - kva veide ho då ho vart født, når snudde vekta etter fødselen, og kva veier ho no?

Får du til å bære henne i bæresjal slik at du slepp bære henne sjølv heile tida, det er jo kjempetungt og slitsamt. Søv ho når du bær henne, på dagen altså?

Du kan gjerne ta kontakt med meg direkte på epost ammehjelper.lillenims at gmail.com, viss du ikkje heilt har gitt opp ammehjelpen, da ;-) Det er dessverre ikkje alle tips som hjelper alle, men eg kan forsøke viss du vil? (Eg kan evt sette deg i kontakt med nokon som kan meir om den typen problem du slit med.)

Annonse

Takk for alle svar. Har gått til kiropraktor. Det hjalp mot kolikk. Men vil absolutt ikke drikke av puppen når ho er våken. Bysse i søvn Før mat og etter mat.puppen altså. Eg amme henne sittende, liggende. Ligger naken hud mot hud. Ho var 3950g ved fødsel. No er ho 5500g. Ho er 3mnd. Ho vil ikke ha flaske. Har matet henne med kopp og sprøyte. Det eg har pumpet ut til tider. Det er som ho ikke liker nan..

Endret av kine30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...