Gå til innhold

hvor er det fint å reise i mars/april?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å dra til varmere strøk med barna, en plass med fin badetemperatur ( blir nok mye bassengliv) hvor er det passe varmt på denne tiden? Og hva med all inclusive, er det et bra valg?

Anonym poster: 6a70a672363493eb7a6a78885caefc38

Fortsetter under...

Skrevet

Australia!

Anonym poster: b340050d60e3f60eb159630ed88b0949

Skrevet

Det er alt for langt! Vil helst ikke fly mer enn 4-5 timer, blir lenge for ungene (og meg) å fly så langt :-)

Anonym poster: 6a70a672363493eb7a6a78885caefc38

Skrevet

Gran Canaria....

Du er mer eller mindre sikret bra badetemperaturer der (vi badet i sjøen) og pent vær. Litt kjølig på natta, men det spørs hvor du er.

Vi har hatt en uke i Puerto Rico GC to år på rad nå i den tiden, kjempedeilig.

Skrevet

Rhodos !! Var de i april i fjor!! Helt nydelig. Hadde all inklusive og bodde på det mest barnevennlige hotellet!! Hadde jeg ikke hatt termin i mars/april hadde vi reist tilbake i år!

Annonse

Skrevet

Dubai.

Australia er ingen garanti for at er varmt på den tiden av året.

Anonym poster: 7652777c66af5788afbd11cc740e1719

Skrevet

Egypt er ingen plass å reise med barn, helt annen bakteriekultur og lett for å få magesyke. Jeg er ingen fan av all-inclusive da buffeter ofte er den største synderen til matforgiftning og turistmage. Personlig foretrekker jeg leiligheter da man har mulighet til å lage noe mat selv dersom det skulle bli nødvendig. Man vet jo aldri med barn i utlandet... Kanariøyene i mars, Kypros/Kreta/Rhodos i april... Min personlige erfaring med både Egypt og Tyrkia er meget dårlig, men dette er jo en smakssak.

Skrevet

Signerer Rhodos! Og andre greske øyer forsåvidt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...