Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På grøtpakkene står det angitt hvilken mengde som er en porsjon, er dette da maks hva babyen bør få til ett måltid? Opplever noen ganger at jenta mi gaper og gaper selv etter det er tomt og virker mer sulten. Og hva med middagsglassene? Er ett glass en porsjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har alltid gitt til våre til de ikke vil ha mer. Ser ikke på hvor mye vann og pulver man skal blande for å få en porsjon, men blander det jeg tror de spiser. Vil jenten din ha mer grøt, kan du vel bare blande litt til og se om hun vil ha? Eventuelt litt frukt etter grøten:-)

Middagsglassene likte ikke eldste, han fikk hun hjemmelaget, minste er 6 mnd og har ikke prøvd middag på han enda. Men et glass er vel ca det de spiser, vil hun ha mer, er de bare til å gi mer vel?

Skrevet

Jeg har lurt på det samme. Men min "konklusjon" er at det kommer an på hvor gammelt barnet er! Det skulle jo bare mangle at de spiser mer jo gamlere de blir! Nå er mine 8 mnd er spiser 1,5 posjoner morgen og kveld i tillegg middag (spiser til de ikke vil ha mer) og frukt. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...