Gå til innhold

På selveste morsdagen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye og håper spiren sitter i 9 mnd :-)

Tusen takk! :)) Ja, det skal bli spennende å se... blir noen nervepirrende uker fremover, da det har brukt å gått galt mellom uke 5 og 9 et sted... ! uff, dagene kommer til å gå såå treigt :b

Annonse

Håper du tar ut sykemelding slik at du får slappet av. I hvertfall når du har erfaringer med SA fra tidligere :-/

Nei, har ikke fått gjort det. var hos fastlegen i går, men ble "hivd" ut etter kun 5 minutt (venta i en time på å få komme inn), rakk ikke snakke om tanker, bekymringer, stress, jobb eler noenting.. han kunne bare si at det var heeeeelt normalt å miste 3 ganger på rad.. så fikk jeg ta blodprøve som jeg skulle få svar på i dag - noe jeg selvfølgelig ikke har fått... legen min er en mann da, vel og merke.. men føler virkelig for å bytte etter i går :((

Jeg har ingen erfaring med SA, men syntes det hørtes litt overlegent ut å bare slenge ut at det er helt "normalt" å ha 3 SA etterhverandre..?? Da burde han i hvertfall tatt det seriøst denne gangen og hjulpet deg med alle spørsmål og tanker slik at du ikke trenger å være så bekymret.

Jeg var til privat ul og fordi jeg blødde ganske mye den første tiden og legen hadde kjempe god tid til å forklare oss alt mulig vi lurte på. Nesten så jeg fikk en skjenne preken om at nå måtte jeg ta vare på meg selv og sykemelde meg 100%. Og jeg angrer ikke på at jeg gjorde som hun sa...

Så har du råd og anledning kan jeg anbefale deg å ta en time privat, da får du samtidig sjekket at alt ser bra ut. (Vi var i uke 5,8 pga ivf).

Skjønner godt at du har lyst til å bytte ut legen din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...