Gå til innhold

Spontanabort? Hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg testet positivt på en graviditetstest forrige uke og ifølge Bim skulle jeg hatt termin 3 oktober. På fredag begynte jeg å blø og har blødd siden. Menslignende blødning, men ingen smerter. Jeg går ut i fra at jeg ikke er gravid lenger :( Men hva gjør jeg nå? Må jeg til legen selv om jeg ikke var kommet så langt på vei? Og hva kan de i så fall finne ut av?

Hele greia er så surrealistisk at jeg nesten kunne trodd at jeg har innbilt meg at jeg i det hele tatt har vært gravid. Jeg har ikke opplevd en abort før så jeg skjønner egentlig veldig lite dette her.

Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo noen som blør tidlig i svangerskapet uten at de mister. . Kanskje du kan ta hcg målinger med legen for å se om den synker? Slipper du å gå å lure liksom

Skrevet

Ja jeg får vel vertfall ringe å høre med legekontoret i morgen. det hadde vært fantastisk om jeg fremdeles var gravid.

Skrevet

Jeg hadde i alle fall en mensligndende blødning da jeg var gravid en gang. Vet ikke helt når den kom i forhold til befruktning

Krysser fingrene for deg da, ta kontakt med legen og hør hva du gjør

Skrevet

Som prøvernr2 sier her, så er det flere som opplever blødninger uten å miste. Jeg selv har dårlig erfaring med blødninger, men de har vært kraftige, smertefulle og med klumper! Ingen tvil om at det har vært SA på gang ( opplevd det 2 ggr). Så måling av Hsg kan hjelpe til å finne ut hva som foregår, eller innvendig UL. Du må nesten til lege for å finne ut hva som foregår ....

Lykke til !!

Skrevet

Noe har det jo vært siden du har fått svakt positivt... Men siden du testet negativt rett før blødningen startet så er jo ikke det i den positive retningen for å si det sånn .... Men uansett hva som er, så er det ikke flaut, det må du ikke tenke på en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...