*Mammalykke* Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Hei. Jeg testet positivt på en graviditetstest forrige uke og ifølge Bim skulle jeg hatt termin 3 oktober. På fredag begynte jeg å blø og har blødd siden. Menslignende blødning, men ingen smerter. Jeg går ut i fra at jeg ikke er gravid lenger Men hva gjør jeg nå? Må jeg til legen selv om jeg ikke var kommet så langt på vei? Og hva kan de i så fall finne ut av? Hele greia er så surrealistisk at jeg nesten kunne trodd at jeg har innbilt meg at jeg i det hele tatt har vært gravid. Jeg har ikke opplevd en abort før så jeg skjønner egentlig veldig lite dette her. Takk for svar.
Nr2PåVei<3 Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Er jo noen som blør tidlig i svangerskapet uten at de mister. . Kanskje du kan ta hcg målinger med legen for å se om den synker? Slipper du å gå å lure liksom
*Mammalykke* Skrevet 10. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2013 Ja jeg får vel vertfall ringe å høre med legekontoret i morgen. det hadde vært fantastisk om jeg fremdeles var gravid.
Frufluffy Skrevet 10. februar 2013 #4 Skrevet 10. februar 2013 Jeg hadde i alle fall en mensligndende blødning da jeg var gravid en gang. Vet ikke helt når den kom i forhold til befruktning Krysser fingrene for deg da, ta kontakt med legen og hør hva du gjør
Bonanza Skrevet 10. februar 2013 #5 Skrevet 10. februar 2013 Som prøvernr2 sier her, så er det flere som opplever blødninger uten å miste. Jeg selv har dårlig erfaring med blødninger, men de har vært kraftige, smertefulle og med klumper! Ingen tvil om at det har vært SA på gang ( opplevd det 2 ggr). Så måling av Hsg kan hjelpe til å finne ut hva som foregår, eller innvendig UL. Du må nesten til lege for å finne ut hva som foregår .... Lykke til !!
Bonanza Skrevet 10. februar 2013 #6 Skrevet 10. februar 2013 Noe har det jo vært siden du har fått svakt positivt... Men siden du testet negativt rett før blødningen startet så er jo ikke det i den positive retningen for å si det sånn .... Men uansett hva som er, så er det ikke flaut, det må du ikke tenke på en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå