Gå til innhold

Noen som bruker Clearblue FM?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er på min første pp med CBFM. Noen andre som bruker denne? Hadde vært interessant å høre hva slags utslag dere i så fall får! For min del fikk jeg medium fertilitet fra dag 10 til dag 13, max dag 14 og 15 (i dag). Noen som vet når eggløsning da er? For har vel ikke akkurat eggløsning i to dager heller!

Håper veldig at denne fertilitetsmonitoren kan hjelpe...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144018618-noen-som-bruker-clearblue-fm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy at vi er flere :) Siljefk, som sagt fikk jeg først max på dag 14, så tror sikker den kommer til deg også!

I dag er jeg på dag 16, og den har gått ned til høy.. satser på jeg og mannen da med god samvittighet kan roe ned litt :)

Annonse

Hvis man ønsker barn mer enn noe annet så er cbfm det aller mest riktige å bruke vil nå jeg påstå....Altså istedetfor alle de billigstrimlene også,...blir jo noen kroner etterhvert det også....Jeg kjøpte min cbfm brukt med 20 testpinner for 700 kr...angrer ikke et sekund....da slipper man den pliktsexen hele tiden også...Holder med pliktsex to-tre ganger pr mnd :) hehe :P Og som du sier også, skjønner ikke hvorfor folk bruker de el-testene til clearblue nei....

Ja, og CB Digital koster bortimot 400 kr for 7 stk - det tjener man fort inn igjen med CBFM ;) Iallefall hvis man må prøve en stund for å bli gravid! Men litt redd for at det er noe jeg går glipp av her, at monitoren er mindre følsom etc.. :( Fikk el noen dager før det "kalendermetoden" foreslo denne gangen, så håper det er rett! Er også ganske sliten av plikt-sex ja!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...