HH80 Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 spøy meg gjennom 7 mnd omtrent begge de andre gangene jeg var gravid. da kom kvalmen ca 2 uker etter ikm.. er nå 5+2 og venter spent på om kvalmen kommer... brekker meg ved enkelte lukter, men er ikke noe kvalm utenom det.denne brekkingen kommer kanskje annenhver dag... blir jo nesten stressa hvis ikke jeg blir kvalm hehe har større og litt ømme pupper og såre brystvorter. litt treg mage... ellers ikke noe ...
DotM Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Kan ikke komme med eksempler på noen som har hatt det slikt, men de sier jo at alle svangerskap er forskjellige så vil tro at det burde gå fint
Sikkertforgammel Skrevet 10. februar 2013 #3 Skrevet 10. februar 2013 Kan jeg spørre om du har to jenter fra før??
Lykke X 4 Skrevet 10. februar 2013 #5 Skrevet 10. februar 2013 Har to gutter igjen en jente. Var likt kvalm med guttene. Med jenta var jeg minimalt kvalm (nr 3) og denne gangen har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt.
Lunis Skrevet 10. februar 2013 #6 Skrevet 10. februar 2013 Jeg hadde minimalt med symptomer med nr en, bortsett fra ømme pupper , frøs og var sliten. Det var en gutt. Nr to og tre hadde jeg alle mulige symptomer, var kvalm og kastet opp fra veldig tidlig til henholdsvis uke 28 og 34. Begge er gutter. (jeg var sikker på at nr to var jente pga symptomforskjellene, men nei.. Det var det absolutt ikke ) Nå er jeg 7 uker på vei. Lite symptomer bortsett fra ømme pupper og magemurr. Ikke spesielt sliten heller, har vært helt "død" med de tre andre.. Så fullt mulig med ulike symptomer. Og for meg i allefall har ikke det vært tegn på hvilket kjønn jeg har bært på.. Tror alle svangerskap kan være forskjellige..
Sikkertforgammel Skrevet 12. februar 2013 #7 Skrevet 12. februar 2013 Oki, bare lurte. Med alle tre jentene var jeg dødskvalm... Ikke med guttene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå