Hannepålandet Skrevet 10. februar 2013 #1 Del Skrevet 10. februar 2013 Kan du vennligst ligge unna ribbeina til mamma? Det blir veldig trang å sitte når du skal trykke rumpa di godt oppunder ribbeina. Men det er vel bedre tross alt, enn da du lå andre veien og brukte blæra mi som trampoline. Mamsen holdt flere ganger på å tisse seg ut fordi du gikk bananas! Anyway er det trivelig å vite at du er der inne, men jeg må innrømme at det blir veldig deilig å få litt mer råderett over egen kropp. Mamma gleder seg til å kunne gå orntlig i trepper, kunne snu seg i senga uten å skjære tenner, kunne spise mat etter kl 20 uten å få sure oppstøt, ta på sko og bukse uten å sette seg ned først. Men jeg VET jeg får verdens fiiiineste premie i april! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Underveis --> Skrevet 10. februar 2013 #2 Del Skrevet 10. februar 2013 LOL Ja, akkurat sånn er det 8-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fomle84 Skrevet 10. februar 2013 #3 Del Skrevet 10. februar 2013 Hehe.. : ) Godt sagt, føler med deg. Heldigvis er vi i siste innspurten nå, deilig å være på ensifret antall uker igjen : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NR2ihus Skrevet 7. april 2013 #4 Del Skrevet 7. april 2013 det er godt å se at vi har det på samme måte alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå