Gå til innhold

temperatur på kreta i mai

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som vet ca temperaturen på kreta i beg av mai. Har sett hva det står i gjennomsnitt på nett, men er ikke alltid det stemmer :-)

Endret av ispia87
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norsk sommer omtrent. Var der i fjor. Jeg synes det var herlig, ikke for varmt. Men sjøen var litt kald.

Anonym poster: 17c3e03aa7b0ef198d8fd3d71b85bacb

Skrevet

Kaldt! Jeg var på kreta I starten av juni, det var 17 grader og regn. Overskyet eller regn i 5 dager før det ble litt bedre. Var varmere her hjemme i norge på samme tid.

Anonym poster: 66d36a5b8e5b6d4d794ff8782c2ba0ee

Skrevet (endret)

Det er kjempefint på Kreta i mai, det er vel som oftest en bra norsk sommertemperatur der da? Men det kan vel variere. Ville absolutt vært der i mai, da er det fint og grønt/frodig der i alle fall. Har vært der i september, da hadde det ikke regnet på månedsvis og var helt brunsvidd/knusktørt + var aaltfor varmt etter min smak. Begynnelsen av juni er også sikkert fint.

Endret av trintra
Skrevet

Jeg var der i Mai, i fjor. Var rundt 20 men nærmere 30 som varmest!! :)

Anonym poster: 04351d97d108181df9d1fe09c3de0109

Skrevet

Har vært 2 ganger på Kreta i starten av mai. Tempen har ligget på ca 23 - 27 grader. Helt perfekt i forhold til at man reiser med små barn i allefall :)

Skrevet

Har vært 2 ganger på Kreta i starten av mai. Tempen har ligget på ca 23 - 27 grader. Helt perfekt i forhold til at man reiser med små barn i allefall :)

Samme erfaring her:)

Anonym poster: 5dde5aa9e8c795f25a70723776359f77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...