Gå til innhold

Får dere blomster av mannen på morsdag eller holder det med gaver fra barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva forventer dere av mannen på morsdagen?

Fortsetter under...

Skrevet

Av mannen forventer jeg ingenting. Jeg er jo ikke hans mor.... Likevel må han jo hjelpe barna litt om de vil gjøre noe. Så litt dobbelmoral?....;)

Men hva de evt gjør er deres ide. Idag fikk jeg en stor "løpe-mot-meg" klem fra den ene og et kort fra den andre. Sammen med mannen dekka de på frokostbordet. Mer enn nok.

Skrevet

Forventer ingenting.

Ble positivt overrasket.

Jeg måtte jobbe lørdagsettermiddagen, så da hadde han og de to små (3 og 5 år) gått på kjøkkenet og bakt en fin hjerteformet kake til meg som de kom inn og serverte for meg i senga søndag morgen. Skikkelig kos!

Og så hadde de små lagd kort til meg i barnehagen. De var så stolt. :)

Skrevet

Forventer ingenting av min mann, annet enn at han hjelper barna litt med de syns er morsomt å gjøre. I år var det å tegne morsdagskort.

Det vil si, nå lyger jeg litt; vi har en stående avtale om at på morsdag får jeg sove litt lenger og på farsdag sover han litt lenger.

Skrevet

La merke til ordet " holder....... " At da skal en være fornøyd nok i forhold til hva ? Når barna gir blomster til mor, så skal jo mannen helt klart produsere samme tanke........ Eller han slenger seg på buketten som barna gir ? lol nei !

Skrevet

Får en blomsterbukett, en liten gave (rundt 100 kr), hjemmelaget kort også lager de frokost, som vi spiser sammen på senga. Far hjelper barnene med dette på morsdag, og jeg på farsdag.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...