Gå til innhold

Ny jobb og planlegging av graviditet

Anbefalte innlegg

Hei jenter,

Jeg og typen har lyst på et barn til. For hans del kunne jeg ha blitt gravid nå. Vi har en på snart ti måneder. Vi har flyttet, og jeg begynner i ny jobb når permisjonen min er ferdig. Føler veldig på det å bli gravid rett etter at jeg er ansatt, og har lyst til å vente litt for å vise de at jeg er der for jobbens skyld, og ikke for å ha noen til å betale lønnen min når jeg er i permisjon. Men på den andre siden så blir jeg 33 i år, og kan vel egentlig ikke å forvente å bli gravid med en gang. Forrige gang ble jeg gravid med en gang jeg sluttet med prevensjon. Neste gang jeg får barn skal jeg bare ha permisjon i ca fire måneder da far ønsker en større bit av permisjonen. Har dere noen råd eller erfaringer å dele med meg?

Fortsetter under...

Skjønner godt at du tenker sånn. Men tror nok de på den nye jobben din forstår deg dersom du blir gravid. Det er et så stort valg å ta, at en jobb ikke bør være noe som er med på å utsette det dersom du ønsker å bli gravid nå. Og du vet jo aldri... om du venter, kan det fort være for sent.

Anonym poster: 67fe6b676b5ab902e66bc5ac353927bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...