Gå til innhold

50% sjanse å bli gravid med blastocystinsetting...

Anbefalte innlegg

... leser jeg. Er det mange her som har satt inn og eller blitt gravid med en blastocyst? Det er jo bedre enn 30-35% med 2-3-dagers mener jeg. Det må jo både väre mer ökonominsk, mer "humant" for oss med barneönske og såklart minsker jo risker ettersom man må igjennom färre behandlinger osv.

Mine tanker på en söndag;)

Fortsetter under...

Ja, det er i Falun. Jeg går til samme "firma" bare i Umeå, det var sånn jeg leste om de i Falun. Det står det er 51% som blir gravide og det er ganske mange det. Her i sverige får vi bare 1 färskforsök og 1 fryseforsök på statens regning (men nesten gratis medisiner) så jeg tenkte jeg skulle kontakte Falun om jeg ikke blir gravid på disse "gratis"forsökene..

http://www.ivfsverige.se/sida.asp?sida=4_L%E5ngtidsodling&niva=11

Tror de vil ha minst 5 egg som ser bra ut 2 dager etter befruktning hvis de skal dyrke de videre til blastocyster. Mye bedre sjanse ja, jeg får ut såpass få egg at de vil aldri gjøre det med mine selv om de gjør det på klinikken jeg bruker.

Tror det koster noen tusen ekstra på klinikken jeg bruker, men skulle med glede betalt de ekstra kronene hvis jeg hadde hatt flere egg. Man velger nok selv, mye friere privat. Men som sagt tror jeg man må/bør ha et visst antall egg.

Sukk, rugedag 6 og kunne veldig ønske meg at jeg hadde 50% sjanse istedenfor 30...

Annonse

ja, ikke sant tidenerinne....

Hvis det er snakk om noen lapper, og man kan velge selv, så vet jeg ihvertfall hva jeg vil velge når vi skal igang igjen.... har fått ut ganske mange egg, så tror blastocyst kan være en mulighet her...

masse lykke til med rugingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...