Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt masse kynnere siden jeg var 19 uker, skikkelig plagsomme som sitter i opp til 30 min om gangen. Til tider regelmessig, men som regel uregelmessig. Kynnere kan variere veldig både i styrke og lengde, det er når de blir regelmessige og smertefulle at man skal tenke på evt. fødsel (har jeg blitt forklart..) Jeg er 24+6 idag, og er fortsatt plaget med kynnere som ødelegger hverdagen min. Slitsomt!

Begge søstrene mine begynte å få kynnere siste uken før fødsel, så kanskje det er ting på gang for deg?? :)

kraftige kynnere her og, som jeg må puste meg gjennom. Slipper taket etter 1 min ca.. kommer og går. Hatt det sånn siden uke 32. 39 uker i morgen. Tror ikke det er noen fasit på hvor lenge en kynner skal vare. Noen har ofte, noen sjelden,asndre merker ingenting:)

Hadde mye kynnere på slutten sist gang. Var på ctg måling dagen før fødselen. Registrerte da regelmessige kynnere i en time. Ca kl 18.00. Og kjente kynnere hele kvelden som kom å gikk. Ikke vonde. men ubehagelige..Våknet to ganger den natta med vonde kynnere. Først ca kl 04.00 var det vonde rier. Kl 11.56 var han ute..:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...