Gå til innhold

*** IKM uke 11 ***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen festeblødning...inatt kom TR...forstår ingenting...de siste to pp har den kommet 5 dager før tiden :S

Uff, så kjedelig!! Begynner å bli mange pp på deg nå da... Håper virkelig det klaffer for deg snart! Tror TR er på vei her også, da jeg har hatt null symptomer på noe annet. Har vært løs i magen og sovet dårlig siste uken og det pleier å bety TR for min del. I tillegg tror jeg ikke vi har truffet på EL denne gangen. Hvis vi ikke regner med MA'en jeg nettopp hadde, så er det jo et halvt år siden vi begynte prøvingen vi også nå, så begynner å bli litt lei.. Nå MÅ det snart klaffe :P

Testa i dag tidlig 9 dpo...Negativ! Tar ikke det så tungt da..er jo så tidlig....Men testoman som jeg er så ble det en test :P

Jeg også. Er kvalm som fy, men det kan kanskje være bivirkninger av medisinene jeg går på.

Testoman blitt jeg også......hehe.

Annonse

Hei!

Jeg ble inseminert 25 februar og har IKM mandag 11 mars. Tror ikke jeg klarer å holde meg så lenge med å teste:-)

Har allerede testa ett par ganger, men det var bare for å sjekke at eggløsningssprøyta er ute av kroppen! Er veldig spent og håper selvsagt på to flotte streker, men har ikke helt troen:-/

Lykke til alle sammen:-)

Så spennende! Skal du ta blodprøve eller teste hjemme?

Vi har hatt fryseforsøk og skal ta blodprøve den 11. Men nå tester jeg neg hjemme, så det gikk nok ikke denne gangen. Sist testet jeg pos fra rugedag 8, i dag er jeg på dag 9..

Ingen festeblødning...inatt kom TR...forstår ingenting...de siste to pp har den kommet 5 dager før tiden :S

Uff, så kjedelig!! Begynner å bli mange pp på deg nå da... Håper virkelig det klaffer for deg snart! Tror TR er på vei her også, da jeg har hatt null symptomer på noe annet. Har vært løs i magen og sovet dårlig siste uken og det pleier å bety TR for min del. I tillegg tror jeg ikke vi har truffet på EL denne gangen. Hvis vi ikke regner med MA'en jeg nettopp hadde, så er det jo et halvt år siden vi begynte prøvingen vi også nå, så begynner å bli litt lei.. Nå MÅ det snart klaffe :P

Ja, kjenner jeg blir litt lei av disse pp nå...men håper det klaffer denne pp og at vi får verdens beste julepresang :) hvis det klaffer nå vil termin vært rett før jul :)

Da er vi jo ca like langt i prøvingen...vi startet i august...ikke kjekt med hverken SA for meg eller MA for deg :'( krysser alt for at vi klarer det snart :)

Jeg tok en test på morgenen i dag og den var negativ, men etter ca 20 min kom det en strek, noe som ikke kom i det hele tatt for to dager siden. Jeg vet at testen ikke er gyldig når over fem minutter har gått, men ble alikevel litt oppløftet av å se streken der.. uff, det er bra det bare er ca en uke igjen i uvisshet!

Ja, kjenner jeg blir litt lei av disse pp nå...men håper det klaffer denne pp og at vi får verdens beste julepresang :) hvis det klaffer nå vil termin vært rett før jul :)

Da er vi jo ca like langt i prøvingen...vi startet i august...ikke kjekt med hverken SA for meg eller MA for deg :'( krysser alt for at vi klarer det snart :)

Uff, veldig kjedelig å høre, imponert over hvordan dere klarer å holde motet oppe, til tross for nye pp'er!

Testa i dag tidlig 9 dpo...Negativ! Tar ikke det så tungt da..er jo så tidlig....Men testoman som jeg er så ble det en test :P

Jeg også. Er kvalm som fy, men det kan kanskje være bivirkninger av medisinene jeg går på.

Har du testet idag eller?? :) Jeg klarte å la være...Men det blir en i morra tidlig :)

Har du testet idag eller?? :) Jeg klarte å la være...Men det blir en i morra tidlig :)

Tror egentlig ikke jeg er gravid.... Har murringer, men det har jeg hatt hver pp nå mellom EL og TR...I går hadde jeg no eggløsningsslim lignende på papiret da...Det hadde jeg jo forrige gang jeg var gravid....Jeg er så lei prøving, synsing, sympromer....OSV....Men allikevel så klarer jeg ikke å la være heller :P

Annonse

Tror egentlig ikke jeg er gravid.... Har murringer, men det har jeg hatt hver pp nå mellom EL og TR...I går hadde jeg no eggløsningsslim lignende på papiret da...Det hadde jeg jo forrige gang jeg var gravid....Jeg er så lei prøving, synsing, sympromer....OSV....Men allikevel så klarer jeg ikke å la være heller :P

Jeg testet i dag, ikke noe å skimte på den testen nei.

Har 1 test igjen, den ryker i morgen tidlig. Så er det bare å vente på tanta, eller svar på blodprøve på mandag.

Om man kan bli gravid på egenhånd er det jo bare å fortsette;-)

Kjedelig er det jo, men samtidlig spennende..

lykke til med testing i morgen!!

Har 1 test igjen, den ryker i morgen tidlig. Så er det bare å vente på tanta, eller svar på blodprøve på mandag.

Jaja, vi fortsetter vi :)

Jaja, vi fortsetter vi :)

Lykke til du også :)

Pussig denne kroppen vår. TR symptomene mine variere nesten fra gang til gang. Så kan brysta være øm og så ikke. Kraftige lyskesmerter og så ikke. Halt og så ikke. Invalid nesten og så ikke.

Ikke rart at vi blir sprø :S

Akkurat som jeg skulle sagt det selv....!! Så derfor tar jeg stort sett ikkenoe som et tegn lenger! Jo, ok, jeg leter biiiittelitt allikevel, men merker at jeg denne pp er litt mer avslappet, leter ikke så fælt etter symptomer og tar ikke noe som et symprtom på graviditet! Jeg har stikninger i halebenet, mensmurringer, eggløsningslim aktig på papiret i går, litt ømme pupper...Ja you name it...Men assa, detta er jo også tegn på TR...Enig, ikke rart vi blir sprø!! Greit vi kan dele litt her inne da hvertfall....:P

Hei!

Jeg ble inseminert 25 februar og har IKM mandag 11 mars. Tror ikke jeg klarer å holde meg så lenge med å teste:-)

Har allerede testa ett par ganger, men det var bare for å sjekke at eggløsningssprøyta er ute av kroppen! Er veldig spent og håper selvsagt på to flotte streker, men har ikke helt troen:-/

Vi har hatt fryseforsøk og skal ta blodprøve den 11. Men nå tester jeg neg hjemme, så det gikk nok ikke denne gangen. Sist testet jeg pos fra rugedag 8, i dag er jeg på dag 9..

Jeg skal bare teste hjemme! Testa nett negativt på en RFSU tidlig test, så jeg begynner å miste litt troa om at dette har gått veien! Men jeg føler samtidig på kroppen at noe er "rart". Men etter 3 år med prøving/feiling, utredning, venting osv så blir man jo litt skeptisk, det ville nesten vert for godt til å være sant!

Jaja, man blir jo vant til å vente:-/

Har dere lykkest tidligere DollyPopp?

Hei!

Jeg skal bare teste hjemme! Testa nett negativt på en RFSU tidlig test, så jeg begynner å miste litt troa om at dette har gått veien! Men jeg føler samtidig på kroppen at noe er "rart". Men etter 3 år med prøving/feiling, utredning, venting osv så blir man jo litt skeptisk, det ville nesten vert for godt til å være sant!

Jaja, man blir jo vant til å vente:-/

Har dere lykkest tidligere DollyPopp?

Æsj, så dumt. Men det veldig tidlig enda da!! krysser fingre for deg!

Vi har vært superheldige!

Hadde ett neg AIH, før vi etter 2,5 år ble gravid etter første IVF. Hadde 6 egg på frys som det ikke ble noe av og 3 år etter første fikk vi en til. Hadde nå 8 egg på frys som det ikke virker å bli noe av, så IVF var virkelig tingen for oss.

Hva gjør dere videre nå dersom du ikke er gravid?

Jeg er så kvalm at jeg nesten kaster opp. Skulle gjerne gått og lagt meg, men skal levere bachelor oppg om en uke, så har ikke tid til det. Hvis jeg ikke er gravid så er det noe galt med meg:-(

Føles veldig lenge til mandag nå............

Ja, det er jo fortsatt bare 10 dager siden ins, så det er jo ett liiiite håp enda! Dersom det ikke går veien nå så blir det nok nytt AID, vi satser på 3 runder AID, etter det må vi vel kanskje over på IVF! Men håper virkelig vi slipper det, vi har valgt å gjøre dette i DK fordi vi vil benytte lukket donor(noe som ikke går i Norge), dette betyr jo at vi må betale alt selv.

Nå er jo selfølgelig prisen for et barn uvurderelig, men desverre kommer en jo til ett punkt der man rett og slett på lette på alle steiner for å få råd...

Krysse fingrene for at det er en hyggelig årsak til kvalmen, skulle gitt ganske mye for ett par måneder med hodet i do;-)

Og lykke til med siste innspurt på bachelor, kan tenke meg det ikke er lett å holde fokuset på den for øyeblikket:-)

Hvordan går det med symptomjakta jenter? Jeg har veeeldig ømme pupper, husker jeg hadde det sist jeg var gravid også. ( tok abort når jeg var 18)

Må flytte meg fram noen dager jeg, fikk positiv EL-test før jeg hadde forventa! =)

Joho, krysser fingrene for denne PPen for alle her inne!

Symptomene dukker opp i ny og ne, kvalme, ømme bryster og stikkinger i nedre del av magen.. men har ikkje heilt trua. Med førstemann visste eg før positiv test at eg måtte vere gravid, har ikkje samme følelsen no.. Vei ikkje når eg har IKM, kan vere alt fra lørdag til neste torsdag egentlig.. Så eg venter og ser, og er happy for kvar dag det ikkje er tegn på TR. Eller, om eg ikkje er gravid, kan den egentlig komme med en gang så vi kan begynne på neste pp.

Så spennende å se at enkelte har fått symptomer allerede :)

Tidligere i uka har jeg hatt stikking i underlivet og i korsryggen, men null symptomer idag. Vet nesten ikke om jeg "gidder" å teste engang, går nok inn i pp 15 (jada, man blir litt negativ av å prøve så lenge). Lykke til alle sammen :)

Jeg tolker ingenting av det jeg kjenner på nå som gravidsymptomer :P Har opplevd å bli lurt flere ganger, hehe... Eneste "rare" med meg de siste dagene er at magen har vært så rar, mye luft og luftsmerter, løs mage og litt stikninger av og til. Ellers virker alt mest som TR-symptomer.

Henta nettopp posten og mine 20 billigstrimler, men skal vente med testing til slutten av helga i hvert fall. Ingen vits å sjekke enda tror jeg. Er maks 10 dpo nå og hadde i hvert fall syklus på 31-32 dager før MA'en..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...