Gå til innhold

*** IKM uke 11 ***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hører til her og testa positivt på søndag 12 dpo, midt i medisinering fo prøverørsforsøk :D Har vært prøver i to år og har ødelagte eggstokker av endometriose! Hjalp å gi opp og slappe helt av gitt!!! Håper fler blir med over på 1.trimester :)

Titter innom for å gratulere Fiemor! Fantastiske nyheter! Har vært her inne siden mai, og har lest mange av innleggene dine ikm-grupper jeg har fulgt, og vet jo at du har hatt en tung og vanskelig vei. Nå ble jeg kjempeglad! Lykke til med alt, du fortjener dette så veldig. Stor klem :-)

Tusen takk elibjo, setter pris på det :) :) Helt surrealistisk at JEG er gravid, men får nok bare begynne å stole på det :) Blir UL på torsdag på fertilitetsklinikken. Ei uke etter den skulle jeg egentlig ha begynt på sprøytene! Crazy! Håper å se deg over på gravid forumene snart, hvis du ikke er blitt gravid nå? :) Stor klem tilbake

Ja, rart hvordan ting klaffer når man virkelig har gitt opp!

Henger for det meste inne på Oss over 30, og håper det flytter inn en spire hos meg snart. Ting tar tid, men det gir håp å lese at du og andre slitere lykkes etterhvert:-) Så vi sees nok på gravid-forumet snart;-)

Ja, før syntes jeg det var helt teit å si at det hjelper å gi opp og tenke på noe annet, når ble tanker prevensjonsmiddel/fruktbarhetsmiddel tenkte jeg, men se nå! Har til og med fått tilbake endometriosen etter lap i september, og har krokete eggledere, og PANG!!! :) Skal krysse alt for deg og dagens utlevering av babystøv er det du som får :)

Annonse

ingen TR her heller, har ikkje testa meir frå samme grunn som vææææ..

Men eg innser at om syklusane mine faktisk er sååå lange, så bommet vi kanskje på eggløsning.. Tar pause en periode no, men skal begynne å teste etter EL så vi ikkje bomma neste gang ;)

Tusen takk elibjo, setter pris på det :) :) Helt surrealistisk at JEG er gravid, men får nok bare begynne å stole på det :) Blir UL på torsdag på fertilitetsklinikken. Ei uke etter den skulle jeg egentlig ha begynt på sprøytene! Crazy! Håper å se deg over på gravid forumene snart, hvis du ikke er blitt gravid nå? :) Stor klem tilbake

Måtte også innom fra "Oss over 30" for å gratulere! Tenk..endelig ble det din tur, og herregud så velfortjent! Og ja, Elibjo, snart er du der også.

Annonse

Måtte ta en test i dag og da vart det stava for meg og. Gravid, ingen tvil eller tolkning av streker i dag :)

Lykke til med neste pp til dåkk andre. Det går ann. Tru det å være avslappet er nøkkelen. Lyktes på 3 pergo kuren her. Tok bidronning gele og. Startet med trugegåing. Uvist ka som skulle til :)

Jeg poster denne her også, i håp om å få noen gode svar:

Jeg har tatt 100 mg pergotime i 5 dager som forberedelse til inseminasjon som etter planen skulle vere til helgen. Jeg tok en EL test i kveld for å sjekke at ikkje "toget var gått", den ble så raskt postiiv at jeg stusset! Jeg tok en graviditetstest som ble veeeldig positiv! Kan pergotime gi fask positiv?? Jeg hadde det som jeg trodde var en mens forrige helg, føler den var for stor til at det kunne vere en festeblødning!

Jeg poster denne her også, i håp om å få noen gode svar:

Jeg har tatt 100 mg pergotime i 5 dager som forberedelse til inseminasjon som etter planen skulle vere til helgen. Jeg tok en EL test i kveld for å sjekke at ikkje "toget var gått", den ble så raskt postiiv at jeg stusset! Jeg tok en graviditetstest som ble veeeldig positiv! Kan pergotime gi fask positiv?? Jeg hadde det som jeg trodde var en mens forrige helg, føler den var for stor til at det kunne vere en festeblødning!

Jeg har ikkje teke pergotime men slik du forklarer med EL test og G test. Så tror jeg du skal ha i tankene Gravid.

Anonym poster: cf25a9aa802156abc3b85f68ed51b637

Er vel ikkje så mange igjen her lenger..

Eg er på dag 36 og ingen TR fortsatt.. Nytt av dagen er at eg kaster opp, kaffi komme i retur, slik det gjorde med førstemann..

La inn bestilling på tester i går, så håper dei kjem ført, for no begynne eg å få trua igjen.. No skal det testast med digital, var det eg testa posetivt på med førstemann..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...