Gå til innhold

*** IKM uke 11 ***

Anbefalte innlegg

mannen har fått satt prøva i kjøleskap så da satse eg på å teste etter jobb.. Kvalmen sitte i og kaster opp litt innimellom. Gjorde samme med førstemann i starten.. får meir og meir trua her..

Veit ikkje om tett nase kan vere teikn på graviditet, men det kan vere eit teikn på pollensesong.. den starta på østlandet forrige uke.

Fortsetter under...

Slimhinnene hovner opp når man er gravid, derfor kan man bli tett i nesen. Men, vet ikke om dette gjelder for meg... har i grunn mistet litt troen! Ingen pollensesong her jeg bor iallfall...Her snør det! Å ikke er jeg allergisk heller.

Blir spennende å se hva som skjer på onsdag.... IKM!

Neg her også.

Lykke til videre til dere andre!

Æsj, så dumt!! :( Har dere prøvd lenge? Vi har prøvd siden oktober i fjor, etter MA i juni!! Jeg VIL bli gravid igjen!!!!! :)

Vi blir ikke gravide på egenhånd, så dette var første søskenforsøk.

Prøvde 2,5 år før vi ble gravid med første. Sluttet på p-piller mai 2005 og har aldri blitt gravid på egenhånd.

Men har fått 2 fantastiske barn ved hjelp av ivf, så dette er bare et luksusprosjekt;-) Har veldig lyst på en til da...

Håper det klaffer dere snart og at det går bedre enn sist!

Trøstespiser is her mens jeg venter på TR og "koser" meg med vond rygg og øm mage :S

Jeg som aldri spotter har faktisk gjort det i dag. Jaja denne kroppen æ forunderlig. Tru jeg må satse på en helt symptomfri tid når det lykkes.

Ska få høre om det er lavt stoffskifte som feiler meg i morgen. Krysser fingre for svar :) Kanskje det etterhvert lykkes når helsa er i boks :)

Annonse

Hvor tidlig kan man teste positivt? Jeg har ikm på søndag. Men i går kveld fikk jeg plutselig lyst til å ta en billigstrimmel, å der dukket det med en gang opp en svak strek. Tok en cb i dag tidlig og så et svakt men tydelig kryss. Har kjøpt en cb digital, men vet ikke når jeg skal tørre å ta den. Kan jeg ha hatt tidlig eggløsning? Vet ikke om jeg skal rope hurra ennå.

så bra da Me&Mine! Dei seie jo at positiv test ikkje kan lyge, så eg ville stolt på resultatet. Tester ikkje tidlig positivt sjølv, med førstemann hadde eg positiv test først to dager etter IKM.. Håper på ein sein posetiv denne gang og. IKM er vel egentlig i dag, negativ test, men ingen TR heller..

Annonse

Blir ny pp her også, for nå er TR rett rundt hjørnet! Riktignok første mens etter MA'en min det her da, så kan vel ikke forvente annet enn at det ikke klaffer med en gang :) Men er veldig utålmodig likevel ja! Begynte jo prøving i oktober og klaffet på 3.pp i desember, men måtte fjerne dødt embryo da jeg trodde jeg var 9 uker, så ting tar tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...