Gå til innhold

*** IKM uke 11 ***

Anbefalte innlegg

Hei! Første dag mens hos meg var 11. februar. Nå føler jeg meg rett og slett rar! Murring i nedre del av magen, oppblåst, fryser hele tiden og bitte litt uggen! Det må da være psyken som overreagerer eller latent virus eller lignende?! Syklusen min har vært litt uregelmessig etter at jeg sluttet på cerazette i november.. Det eneste er vel å vente i noen dager og se om dette går over eller blir værre!

Fortsetter under...

'Uggen følelsen' kom på kvelden i går og så sovnet jeg på sofaen på kvelden så ble ikke noe action.. Når jeg våknet i dag var jeg også litt kvalm, enten er det noe virus ellers så er jeg gravid! Var VELDIG kvalm i første svangerskap (med jenta mi) og litt mindre med gutten min.. Dette er spennende..

Åååh, jeg er så spent! Har jo hørt at mange lett blir gravid etter å ha abortert, men har ikke akkurat tro på at vi har vært sååå heldige :P Blir spennende å se! Har ikke kjent noe eller hatt noen tegn til hverken EL eller kommende mens, men venter vel ikke TR før tidligst neste helg...

Melder meg inn her:-) 14 mnd siden SA, nå må vel ny spire sitte snart...

MANDAG 11:

adealsadeal (6pp, 1 SA)

Clemencia (8. pp)

Nemo_

*Kleopatra

TIRSDAG 12:

ingunn1504

ONSDAG 13:

dollypopp

TORSDAG 14:

Vææææ

Smet

FREDAG 15:

LØRDAG 16:

Gravid NÅÅ

SØNDAG 17:

GRAVID!!!:

Ny pp:

Annonse

Noen som skal teste iløpet av uken? :) evt har symptomer? :)

Jeg skal ikke teste før etter helgen en gang. Evt. vente og se om TR kommer først... Vet ikke om det jeg kjenner på nå er symptomer på noe og evt. hva det er :P Har slimete utflod, murringer og luftsmerter i magen. Har kjent stikninger helt nedi der også. Aner ikke jeg nei! Men tror ikke jeg kan ha sånn flaks at det klaffer før jeg har fått tilbake vanlig mens!

Jeg har bestilt billigtester på nettet, tror de kommer i morgen, er nok litt fristet til å teste allerede i morgen kveld, men tviler på at den blir positiv så tidlig.. Jeg har mest symptomer på ettermiddag/kveld, kan være at jeg overanalyserer, men holder i håpet!

Skal prøve å unngå testing på ei stund enda. testa ikkje positivt før IKM på første, og når eg ikkje en gang veit heilt når IKM er, så prøve å vente til ut i neste veke..

Symtom her er ømme bryst og stikninger nedre del av magen. Om det er symtom eller innbilling er ikkje godt å sei ;)

Annonse

Hei!

Jeg ble inseminert 25 februar og har IKM mandag 11 mars. Tror ikke jeg klarer å holde meg så lenge med å teste:-)

Har allerede testa ett par ganger, men det var bare for å sjekke at eggløsningssprøyta er ute av kroppen! Er veldig spent og håper selvsagt på to flotte streker, men har ikke helt troen:-/

Lykke til alle sammen:-)

Melder meg inn her:-) 14 mnd siden SA, nå må vel ny spire sitte snart...

MANDAG 11:

adealsadeal (6pp, 1 SA)

Clemencia (8. pp)

Nemo_

*Kleopatra

Inga85

TIRSDAG 12:

ingunn1504

ONSDAG 13:

dollypopp

TORSDAG 14:

Vææææ

Smet

FREDAG 15:

LØRDAG 16:

Gravid NÅÅ

SØNDAG 17:

GRAVID!!!:

Ny pp:

Jeg prøvde den første billigtesten i kveld og den var negativ! Forventet mens er i starten av neste uke så er jo veldig tidlig! Prøver en morgenurinprøve i helgen.. Er det mest andre hormoner en hcg som gjør at man får disse gravidsymptomene, vet dere det?! Føler meg trøtt, har treg mage, bittelitt uggen hver ettermiddag/kveld og ubehag som ligner mensensmerter, samtidig som jeg blir litt svimmel hver gang jeg reiser meg! Første pp så kan være at jeg egentlig har det litt sånn hver mnd, men denne mnd så er jeg SUPER obs på kroppen min!!

MANDAG 11:

adealsadeal (6pp, 1 SA)

Clemencia (8. pp)

Nemo_

*Kleopatra

Inga85

TIRSDAG 12:

ingunn1504

ONSDAG 13:

dollypopp

TORSDAG 14:

Vææææ

Smet

FREDAG 15:

<3Tingeling<3

LØRDAG 16:

Gravid NÅÅ

SØNDAG 17:

GRAVID!!!:

Ny pp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...