Gå til innhold

*** IKM uke 11 ***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Helga har vært bra. Lurer på om EL var i går og i dag. Kjenner det i lysken. Er det likt som sist pp skal EL være i dag. 16 dager sist, pergo som forskyver syklusen min her.

Knasker vitaminer og bidronning gele denne runden her, samt pga forkjølelse hostesaft. Så da får vi se ka som skjer

ÅÅÅÅ, jeg hopper enda tilbake hit jeg da...Eggløsning i dag! Masse aksjer lagt i helga og fler skal det bli!! :) Nå har cbfm streika, men fikk max på den i går, så vet at eggløsningen skjer i dag... :) Detta er såååå spennende...Håper det er vår mnd nå jenter!!! :P

Annonse

Nokså sikker på at EL var fredag, men med den rare syklusen forrige måned tar eg ingen sjangser og legge inn aksjer annenkvar dag til TR dukker opp :)

I går begynte det å verke i brysta, slik som det gjorde når eg var gravid med førstemann.. Men 3-4 dpo kan det ikkje det vere eit tegn, er vel berre tilfeldig.. Men da skjønte eg at det blir to lange veker fram til test..

Annonse

Jeg fikk max på fertilitetsmonitoren på søndag...og i går så streika den, men regner med den var på max da å...pleier å være det i to dager...så jeg har vel eggløsning sånn ca akkurat nuh!! Hehe :) Aksjer lagt annenhver dag og hver dag litt om hver andre...Sist var søndag, så idag MÅ vi nok ta ei runde! :P

Blir 2 lange uker dette. Fikk satt inn egg i dag, så nå er det bare å vente..

MANDAG 11:

adealsadeal (6pp, 1 SA)

Clemencia (8. pp)

Nemo_

TIRSDAG 12:

ingunn1504

ONSDAG 13:

dollypopp

TORSDAG 14:

Vææææ

Smet

FREDAG 15:

LØRDAG 16:

Gravid NÅÅ

SØNDAG 17:

GRAVID!!!:

Ny pp:

Hei!

Her har vi hatt oss en runde ca annen hver dag, veldig usikker på når EL er, sluttet på Cerazette i november, hadde 30 dg sykluser et par ganger men så var forrige syklus bare 26 dager..

Har litt fetere hud i går og i dag (pleier å få det i løpet av syklusen, men aldri tenkt over når i forhold til El), ikke noe klebrig utflod og temperaturen er jeg usikker på.. Kjenner ikke så godt mine kroppstegn på EL med andre ord! Forrige gang så klaffet det på første forsøk, men da la vi inn aksjer oftere og var mer avslappet! Nå er det litt viktig at det klaffer på de neste 3 sykluser, ellers må vi vente i et par år (pga studier..)

Men dette er spennende da, lykke til damer!

D

her kom det så vidt noko som ser ut som el slim igjen i dag.. trudde den var ferdig forrige fredag.. forvirrande ;) jaja , med annenkvar dag må no vi treffe rett tidspunkt uansett..

Da jeg ble gravid forrige gang fikk jeg noe som ligna elslim en uke etter el :)

D

her kom det så vidt noko som ser ut som el slim igjen i dag.. trudde den var ferdig forrige fredag.. forvirrande ;) jaja , med annenkvar dag må no vi treffe rett tidspunkt uansett..

Da jeg ble gravid forrige gang fikk jeg noe som ligna elslim en uke etter el :)

Oh.. eg som lovte meg sjølv å ikkje kjenne etter symptom eller skape forhåpninga denne gangen :) Men det kan jo vere ein heilt anna grunn og..

Hei! Tror jeg hører til her jeg :) Hadde en MA som jeg fikk bort med tabletter for 3 uker siden, så for 1 uke siden startet vi prøvingen igjen ;)

Tror imidlertid vi misset på EL denne runden, men blir spennende å se. Testet for EL i helgen og da var teststrekene svakt rosa. Så testet jeg desverre ikke mer før i går og da var den helt negativ! Så mest sannsynlig har jeg hatt EL tirsdag eller onsdag. Sist vi hadde sex var søndag, så det er jo et bittelite håp om at svømmerne kan ha holdt ut noen døgn, men får vente å se!

Dere som bruker EL-tester, får dere også flere dager med positiv test? Fikk positiv både tirsdag og onsdag. Har egentlig ikke beregnet å ha El før lørdag jeg.... =)

Men men, vi er godt i gang med sengekosen ;) Har hatt sex hver dag i en uke nå, og fortsetter helt til søndag! Denne gangen skal det gå!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...