Gå til innhold

Hvordan finne ut hva koden til mannen min sin iPhone?

Anbefalte innlegg

Prøvde å stå bak han mens han skrev meldinger, men klarte dessverre ikke å fange opp koden. Må legge til at han er veldig oppmerksom på at mobilen ikke skal havne i mine hender.

Anonym poster: 64075c856768f92dc3e9684f5acfbc0a

Fortsetter under...

Vet du da hadde jeg knust hele telefonen om det er slik at han forsøker og holde noe skjult for deg, og kastet han ut om han ikke forklarte hva han holdt på med.

Anonym poster: 07f9825ff227e60b7bad24d527b771f9

Gjest Hyacinth Bouquet

Er det sånn at man tegner en kode med fingeren eller trykker inn tall? Hvis det er sånn at man tegner koden er det ikke vanskelig å finne ut. Jeg brukte å ha en Z før, at jeg tegnet en Z over displayet. Det var veldig tydelig på glasset etter en stund, hvis du snur telefonen litt på siden slik at lyset skinner på den, da ser du det helt tydelig.

Annonse

Sånt blir jeg litt irritert av å lese:/ Om du mistenker noe, spør ham! Jeg vet ikke koden til noe av sambos greier (tlf, iPad, pc etc), men jeg blir ikke hysterisk om jeg får en dårlig følelse ang noe, da er vi voksne og _snakker_ faktisk om det som plager oss. Det som hjelper på et forhold er kommunikasjon. Kan love deg at om du finner ut koden og blir tatt for det, så er det deg selv og forholdet det går utover.

Mitt tips er: Grow a pair, og snakk med fyren!

Lykke til :)

Som sagt så gjemmer han den for meg og hvis jeg spørr om jeg kan se på mobilen så sier han hvis du gjetter koden da kan du se.

Jeg er 99% sikker på at han er utro, men trenger kun bevis. Jeg vil ikke at han skal vite at jeg mistenker han.

Koden taster man bare ikke lage tegn med.

Om du tror han er utro så spør han.

En tlf er privat.

Hadde blitt temmelig pisser om gubben gikk gjennom min tlf, og jeg hadde aldri gjordt det mot han.

Grunnene til at en har koder på mobilen sin kan vær så mange.

Jeg og gubben har på våre for om vi mister mobilen er det for mye sensitiv jobb info på den/de.

Anonym poster: 5b0577b2a38514ecaabecb31435e77e5

Som sagt så gjemmer han den for meg og hvis jeg spørr om jeg kan se på mobilen så sier han hvis du gjetter koden da kan du se.

Jeg er 99% sikker på at han er utro, men trenger kun bevis. Jeg vil ikke at han skal vite at jeg mistenker han.

Koden taster man bare ikke lage tegn med.

Hvis du absolutt ikke stoler på kjæresten din og vet 99% sikkert at han er utro, hva venter du på? Er det vits å gå gjennom tlf hans for å finne en unnskyldning til å dra?

Anonym poster: 72f2664de6db8984c5a0418de21a0f9e

Annonse

Trykk feil kode 3 ganger så låser hele tlf seg.

Eller prøv fødselsdato.

Anonym poster: 085cd48f9b4f88d56164ea64551bfb14

Ja fødselsdato er god tips, men må vente til han glemmer den et sted uten å ta den med seg over alt.

Hvordan finne ut? Spør ham. Har du så lite tillit til ham at du må snoke i sakene hans bør dere uansett skille dere - enten er han utro, eller så er du en uærlig snik av en sjalu kjerring, og ingen av delene er vel et godt utgangspunkt for videre forhold.

Mange svar her som vitner om at en ikke skjønner hvordan en del utro menn "virker". Har vært i samme situasjon selv og hvis jeg spurte eller antydet noe om utroskap, nektet han plent. Enkelte menn kan man ikke bare spørre for du får bare løgner i retur. Han passet mobilen sin som om den var gull. Og fikk meg til å føle meg som det var noe galt med meg. Vel, alt kom for en dag etterhvert, men det var fordi jeg snoket.. og glad er jeg for det!

Anonym poster: 2a1a7bc37533f309ec0c49bedccf5eaf

Kan ikke dere perfekte kommunikasjonsdamer holde dere unna slike tråder? Det strør bare salt i såret å få vite at man i tillegg til en utro partner også har mislykkes innen området tillitt og å snakke sammen. Ikke alle menn som funker som deres vet dere!

Anonym poster: c5cd3483e12799755b4c6503cb0d0c0a

Vel, da får du stjele telefonen hans, ta den med til en ulovlig hacker og få åpnet den. Det gjør deg til en kriminell, men det er vel greit.

Hvorfor vil du i det hele tatt være sammen med et menneske du tror ligger med andre bak din rygg??? Hvorfor ikke bare gå fra ham uten å synke til det nivået at du snoker og gjør ulovlige ting?

Anonym poster: 7ae082b7b56e6f60fbfab06c43406ec6

Tilliten mellom HI og mannen er borte. Ergo kommuniserer de heller ikke bra.

HI har gode grunner til å tro at mannen er utro og ønsker sannheten på bordet.

Tror du kan glemme å få åpnet telefonen hans, men du kan jo sjekke opp om han er der han sier han er f.eks. ved overtidsarbeid. Er han ikke det så hadde jeg tatt en tur til den damens hus.

Anonym poster: 6ea17087dde6acc797b1f7cbb0166f21

Min tidligere samboer var utro (så det sang!) og jeg fant det ut ved å åpne telefonen hans, så jeg skjønner HIs problemstilling.

Jeg hadde konfrontert ham ved en tidligere anledning, men han blånektet. Han var IKKE utro. Hva mer kunne jeg si uten bevis..? Man skal jo la tvilen komme tiltale til gode -men så er det det med magefølelse og intuisjon,da..

Til HI; dersom du FÅR åpnet den på noe vis, så vær ikke sikker på at du umiddelbart vil finne svaret på det du leter etter. På min samboers telefon, så var sms'ene fra elskerinnen(e..) på et 'privat område' på en sms-app han hadde lastet ned. Så ikke nok med å få kode for å få tilgang til koden som sådan, men det krevde nok en kode for å komme inn på hans 'private område'.

Og bilder kan du bare glemme å finne dersom han har lastet ned en app som fullstendig skjuler mappa med hemmelige bilder. Jeg vet at min samboer hadde en slik mappe. Skjult for det blotte øyet og det var koder også her for å få tilgang..

Lykke til..

Anonym poster: c1e7fb593f9f7df94c5fa255840488cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...