Gå til innhold

Morsdag i morgen, blir du lei deg dersom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir ikke noe her tipper jeg. Måtte kjøpe blomster til svigermor i dag og mannen er bare opptatt av at vi skal inn der.

Anonym poster: f48a5c8081f62d859b4e08a2cbb42c6b

Skrevet

Gave forventer jeg aldeles ikke. Min mann er ikke ungen min.

Men jeg vet (etter at hun hvisket meg det i øret- det skulle jo være hemmelig, så da hvisker vi. ;)) han har fått med seg fireåringen på å lage en tegning etc., og jeg får selvsagt sove lenge imorra.

Så kommer mannen til å ringe sin egen mor og gratulere med morsdagen, før vi drar opp til mine foreldre for å gi min mor en oppmerksomhet.

Gaver og slikt som koster penger er jeg ikke vant med hjemmefra, men oppmerksomhet, en tegning, sove lenge og kanskje litt frokost på sengen, det vanket det alltid.

Tenker at den dagen egentlig er mest stas for ungene. :)

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Ikke i det hele tatt. Morsdagen er ikke viktig for meg. Jeg gleder meg deriomot veldig hvert år til å gjøre stas på mamma:-) For henne betyr det mer.

Enig! Jeg synes fortsatt det er hyggelig å gjøre noe for mine foreldre på disse dagene, men om jeg får noe selv eller ei er ikke så viktig. Har uansett så små barn at de ikke klarer å fikse noe selv foreløpig.

Skrevet

Gubben har kjøpt blomar til mor si.

Skrevet

Nå er jeg alene, men barna kom hjem med en gave etter samvær med far, så det var jo koselig. Den skal åpnes i morgen ved frokostbordet :)

Jeg synes det er hyggelig med oppmerksomhet jeg da, og gjerne litt ekstra god frokost. Men har overhode ikke noen forventning om frokost på senga og gave. Men å lage til ekstra kos en søndagsmorgen er alltid hygge.

Skrevet

Morsdag er MORSDAG, ikke konedag. Det er barna som skal gjøre stas på mor. Det er ikke far som skal kjøpe dyre gaver til sin kone.

MORSDAG. Er du hans mor??

Anonym poster: 06d8910e233679f7bede09818182fe36

Nei, jeg er ikke hans mor. Men jeg er mor til hans barn! Jeg har bært fram to fantastiske barn, og det skulle bare mangle at ikke han ordet noe til meg da.

Men tviler på han har gjort det, og det gjør meg trist. Han jobber i morgen, så jeg og storebror skal bake kake sammen :) jeg fikser alltid gave og kake til farsdag.

Anonym poster: b060daeafacf0d90891ef7f360e68635

Skrevet

Samboeren satt med dårlig samvittighet isted og sa at han ikke hadde kjøpt noe til meg. Sa at alt eg forventa var en klem og en blid unge :D

Men syns det er litt koslig at mannen/samboeren/kjæresten viser at han setter pris på hva man gjør for barna sine :)

Anonym poster: 3859ba0af49948858bd16300910385a2

Skrevet

Ungene har tegnet tegninger jeg får søndag. Mannen serverer kaffe på sengen. Gleder meg !

Anonym poster: 1d53e9007da575addee5979109cea11d

Skrevet

Ja morsdag har alltid vært en stor begivenhet i min familie ( i likhet med farsdag) Da får man frokost på senga, en oppmerksomhet fra barna (her kjøpt av mannen) og en god middag.

Mannen kom hjem fra jobb i går med en bukett tulipaner og en pakke på nesten 1x1m, så er veldig spent.

Planen i morgen er at svigers kommer på middag og kose oss,

er min første morsdag i år og jeg gleder meg til årene fremover når vesla kommer med noe ho har laga osv :D

Anonym poster: 298e3a0e533ac3e27defd0ed4ca6b81d

Skrevet

Jeg får alltid en oppmerksomhet fra ungene, de tegner og styrer. Jeg synes slike ting er hyggeligere enn en gave min mann har kjøpt.

Men nå er den ene ungen hos mormor, så regner med det kommer noe ekstra da. Gjør alltid det om ungene er der rett før morsdagen. Hun som er igjen hjemme ble veldig lei seg når hun så jeg kom hjem med blomster til min mor, for hun hadde jo ikke kjøpt noe til meg. Men da sa jeg at jeg ønsket meg en tegning og da lyste hun opp. Så får nok noe i morgen, en stund etter jeg har våknet. For jeg får vist ikke lov å vekke henne tidlig i morra, idag vekte jeg henne for jeg ville være litt sammen med henne før jeg dro på jobb..... Ikke like fornøyd men...

Anonym poster: ba89a97321e0d6b18d8d758c2482299b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...