Gå til innhold

voksi classic i emmaljunga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer den i emmaljunga edge? Tenker både i bag og sportsdel

Skrevet

har urban i min emmaljunga. på det kaldeste så bruker jeg lammeskinn og urban, og det er god plass :)

Skrevet

Den passer veldig godt i emmaljunga edge. Vi hadde den til storesøster, og hun brukte voksipose og bag frem til hun var ca 8 mnd gammel. Bagdelen på denne vogna er veldig stor, så vi fikk plass til både lammeskinn og voksipose :)

Hun brukte pose og lammeskinn i sportsdelen frem til hun var rundt 3 år. Da sluttet hun å sove på dagtid, og da hadde vi ikke behov for det lengre.

Skrevet

Takk for svar :-) får voksi classic i dåpsgave. Synes du det er tungvint med all knytinga?

Skrevet

Vi har mondial, den er like stor som Edge. Bruker voksi classic og lammeskinn. God plass :) Er ikke så mye knyting, er kun 2 plasser man knyter til vanlig.

Gjest -Truseløs-
Skrevet

Er det bare jeg som synes at voksi classic er ALTFOR tykk?? Hva har dere på barna? Jeg har en ullbody og ullstrømpebukse... Og han er fortsatt for varm når jeg kjenner i nakken...

Skrevet

Synes ikke det er mye knyting. Er super fornøyd med den, å kunne ikke tenkt meg noen annen pose, da jeg synes de andre posene er så åpen på en måte.

Den er varm ja, men jeg har bare på vanlige klær nedi den, altså body og strømprisen, ikke ull. Så varierer jeg tykkelsen på luen etter hvor kaldt det er ute. Han har bare det på seg også når det er 6-7 minus grader. Bestandig god å varm når jeg tar han opp :) Er det for eksempel 1 pluss grad ute pluss litt sol, tar jeg bare den "dyna" over han å lar klaffene på sidene være litt åpen, god å varm da også :)

Er som sagt super fornøyd! :)

Skrevet

Skulle selvfølgelig stå strømpebuksen ;)

Skrevet

Takk for svar :-) får voksi classic i dåpsgave. Synes du det er tungvint med all knytinga?

Hadde valgt en annen pose, den er tung og veldig varm, velg heller en dunpose som er bedre på å regulere temperaturen rundt barnet samt at den er lettere i vekt og enklere å bruke i vogna. De fleste dunposer er vannavstøtende og funker bedre i vær og vind enn det classic gjør.

Det selges mest dunposer nå og det er vel en grunn for det vil jeg tro :)

Skrevet

Er det bare jeg som synes at voksi classic er ALTFOR tykk?? Hva har dere på barna? Jeg har en ullbody og ullstrømpebukse... Og han er fortsatt for varm når jeg kjenner i nakken...

Posen blir for varm fordi alle de lagene med bomull imellom ikke puster, det blir derfor veldig tett og altfor varmt nedi der. Dun regulerer temperatur bedre, er vel derfor de fleste har dundyner og ikke ulldyner ;)

Skrevet

Sa vi ønsker oss voksipose i Dåpsgave, men sa ikke hvilken modell. Svigers sa hun hadde funnet en fin en og lurte på om vi ville ha den, og jeg sa ja. Vil ikke være storforlangende å si at jeg heller vil ha urban eller city :-P Kommer nok til å bli fornøyd uansett tenker jeg :-) har en lammeskinnspose nå og den er så åpen ved hodeenden, men det er vel ikke voksi'n!?

Skrevet

Sa vi ønsker oss voksipose i Dåpsgave, men sa ikke hvilken modell. Svigers sa hun hadde funnet en fin en og lurte på om vi ville ha den, og jeg sa ja. Vil ikke være storforlangende å si at jeg heller vil ha urban eller city :-P Kommer nok til å bli fornøyd uansett tenker jeg :-) har en lammeskinnspose nå og den er så åpen ved hodeenden, men det er vel ikke voksi'n!?

Nei i hvertfall ikke voksi classic :) Det er smak å behag, men jeg liker posen :)

Skrevet

Synes classicen er super! Har to stykker til guttene og de er aldri kalde i den! Fikk en city til tredjemann og den er litt kaldere!

Det er ikke bomull i classicen bortsett fra trekket. Går for å være den varmeste posen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...