Gå til innhold

Blond eller brunette, hva er finest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns definitivt brunt hår er finest. Av en eller annen grunn er det svært sjelden jeg har sett en ordentlig pen jente/dame med blondt hår. Alle som er veldig pene er brunetter synes jeg.

Anonym poster: 5abd62629659ec0b332b46c4212c1fab

Fortsetter under...

Skrevet

Synes de aller fleste kler best den fargen som de hadde som barn!,

Selv var jeg heeelt lys når jeg var liten og så ble jeg kommunegrå... Mindre pent.

Toner det nå tilbake til blondt, naturlig farge ikke platina...

Hadde noen år i ungdommen jeg farget det brunt, men ærlig talt.. Ser jo på bilder nå og fy så bleik jeg var!, og jeg er egentlig ganske brun normalt altså!!

Skrevet

Er vel opp til øye som ser.

Skrevet

Jeg liker naturlig blondt hår best. Spesielt kombinert med lys hud og blå øyne. Nyyyydelig :)

Men mannen har blå øyne og nesten svart hår, og det er temmelig nydelig det også ;)

Anonym poster: ace9dd78cb77d0b75f345f3ad8e58c26

Skrevet

Spør om deres mening da.

Skrevet

Her er vi alle blonde, jeg og barna kler det best. Mannen hadde kledd best brunt hår da han er mørkere i huden enn oss andre. Syns ikke den ene eller andre fargen er penere enn den andre. Det er kombinasjonen av andre farger og trekk som avgjør.

Annonse

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Oi, vanskelig å si...

Jeg skifter mellom lys og mørk hele tiden selv, så jeg får ikke bestemt meg ^_^

Skrevet

Som brunette sier jeg selvfølgelig brunt, men samtidig kommer det an på personen..

Gjest Skofantomet
Skrevet

Noen kler brunt hår, noen kler blondt, og i 99 % av tilfellene kler man den fargen man er født med, det er en grunn til st man har fått utdelt nettop den fargen :)

Det værste jeg ser er helt lyse som farger håret svart, og enda værre, de som er svart i håret som farger seg bimboblond *Grøss*

Ekte blondt hår er nydelig, tror de fleste syns brunetter er finest i og med at det er et stort flertall brunetter enn ekte blondiner :)

Skrevet

Synes begge er fint, så lenge det ser naturlig ut :)

Bleket hår er sjeldent heldig, men jeg så en nydelig, naturlig blond jente som sto i en klesbutikk nede i byen. Måtte bare fortelle henne hvor flott jeg syntes hun var og hun ble kjempeglad :)

Skrevet

Ekte blondt hår er nydelig, tror de fleste syns brunetter er finest i og med at det er et stort flertall brunetter enn ekte blondiner :)

Faktisk så er det slikt at det som blir sett på som sjeldent oftest blir ansett som mest attraktivt, som blondt hår, lys hud og blå øyne :) Tok en rundtur rundt i verden da jeg var yngre, og jeg fikk definitivt mest oppmerksomhet fra menn, (Til tider irriterende, da jeg også ble tatt bilder av :S)

Venninnen min som er brunette (meg myyye penere enn meg) fikk nesten ikke oppmerksomhet i det hele tatt.

Gjest Skofantomet
Skrevet

Faktisk så er det slikt at det som blir sett på som sjeldent oftest blir ansett som mest attraktivt, som blondt hår, lys hud og blå øyne :) Tok en rundtur rundt i verden da jeg var yngre, og jeg fikk definitivt mest oppmerksomhet fra menn, (Til tider irriterende, da jeg også ble tatt bilder av :S)

Venninnen min som er brunette (meg myyye penere enn meg) fikk nesten ikke oppmerksomhet i det hele tatt.

Nå snakket jeg om i Norge da :)

Skrevet

Av de to er brunette finest. Men aller finest er en ekte rødtopp!

Anonym poster: 6079f3acae539d4082d2b5800c586e63

Annonse

Skrevet

Det kunne forsåvidt jeg også ha gjort :)

Skrevet

Brunetter :)

Anonym poster: b71f68d483a540c392f4241781c61130

Gjest Skofantomet
Skrevet

Det kunne forsåvidt jeg også ha gjort :)

Men det er jo myyye mer spesielt i andre land :)

Skrevet

Blondiner er de mest attraktive i mine øyne... brunetter blir så like og kjedelige..

Anonym poster: 65d24eeab247e9ec3c78b4934c87c784

Skrevet

Jeg syns blondiner vanligvis er penere enn brunetter. Syns brunetter blir lett "grå mus".

Men viss først en brunette er SKIKKELIG pen, så er hun som regel penere enn de fleste. Men disse brunettene er dog sjeldne :P

Anonym poster: 16d1b89cd8dc4522aa1ebb065defc2bc

Skrevet

EKte rødt hår, grønne øyne, litt fregner og ellers hvit hud. Er nydelig:) Kjenner et par, det er spesielt, og naturlig...

Har prøvd rødtoner (naturlige nyanser) selv, da jeg har knallgrønne øyne og er lys i huden,- og trives godt, og synes jeg så fin u tem det.- men da må bryn farges (og de må farges ofte..Hårene byttes ut fort der...)og det er nesten UMULIG og opprettholde en rødfarge vakker, glansfull og naurlig over lengre tid, og kun millimeter med utvekst er KJEMPESYNLIG:..Så ut som røttene var grønne!!( er kommuegrå til vanlig...)

Anonym poster: 004a5b88347866e10215503e545a8ccc

Skrevet

Brunetter er generelt PENERE enn blondiner syns jeg. Det er nydelig med naturlig nøttebrunt hår<3

Hilsen kjedelig komunegrå.

Anonym poster: 650628b4e4981bba084d0592c3bd1ad0

Skrevet

Brunetter er generelt PENERE enn blondiner syns jeg. Det er nydelig med naturlig nøttebrunt hår<3

Hilsen kjedelig komunegrå.

Anonym poster: 650628b4e4981bba084d0592c3bd1ad0

Gjest overlord
Skrevet

Jeg syns brunt hår er penest på voksne damer.

Skrevet

Brunetter

Anonym poster: 1925b8736cf167d3b7cbb431273605cc

Skrevet

Spør om deres mening da.

Det er det jeg mener, foretrekker hverken det ene eller det andre så lenge personen passer med det. Men jeg kan fortsatt synes at ei er pen og ikke du, så da er det øye som set som bestemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...