Gå til innhold

Mannen vil at jeg skal ta abort

Lille_bie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid, ved veldig stort uhell, med nr 3. Selv har jeg visst det en ukes tid, før jeg turte å fortelle han det. Han har hele tiden vært klar på at han ikke ønsker fler barn. Jeg har vært noe mer ambivalent. Likevel ønsker jeg ikke dette nå. Økonomi, plass osv passer ikke med 3 barn. Likevel var sjokket stort nå da han er så tydelig på at han ønsker abort. Jeg er helt knust. Han er helt kald og avvisende. Sier han har sagt hva han vil, så da er det egentlig opp til meg. Føler den yrden enorm. Jeg ønsker ikke abort. Men hvordan kan jeg bære fram et barn mot hans ønske.... Jeg har grått og grått. Forklart at jeg desperat renger litt støtte og omsorg nå. Han har dratt på jobben og tar ikke telefonen. Og her sitter jeg med kvalmen og to unger som vil ut og leke.... Er virkelig bekymret og helt fortvilet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at det er din kropp og din avgjørelse. Her ventes barn nr 4 som ikke er planlagt ( liten plass, oppussing prosjekt, dårlig økonomi) men dette klarer vi. Tenkte mye i starten og etter en mnd tid er det bare glede.

Gi det litt tid og ikke ta noen avgjørelse før du er helt sikker,det fins dessverre ikke angrefrist :(

Mange klemmer og tanker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...