Gå til innhold

Fått innvilget planlagt KS til neste barn

Anbefalte innlegg

Er så lykkelig.

Etter en forferdelig fødsel som endte med totalruptur grad 3B, så klarer jeg ikke tanken på en fødsel til.

Men etter kontroll på sykehuset får jeg planlagt KS da det ikke var medisinsk forsvarlig å føde igjen. HURRA.

Men det et vel en fin fødsel å ta KS også?

Fortsetter under...

Planlagt KS kan være litt skummelt, men er ikke noe å grue seg til for er en fin opplevelse :) jeg har egenlig angst for både sykehus og operasjoner, men gledet meg sånn til å endelig få se min datter at jeg faktisk ikke gruet meg en gang. Det går bare et par minutter til barnet et ute og etter det er du så høy på adrenelin at du ikke bryr deg.

Planlagt KS kan være litt skummelt, men er ikke noe å grue seg til for er en fin opplevelse :) jeg har egenlig angst for både sykehus og operasjoner, men gledet meg sånn til å endelig få se min datter at jeg faktisk ikke gruet meg en gang. Det går bare et par minutter til barnet et ute og etter det er du så høy på adrenelin at du ikke bryr deg.

Så godt å høre. Hadde jeg ikke fått KS hadde lillegutt blitt enebarn. Så jeg gleder meg til KS. Men vet jo at det er en operasjon og at vaginal fødsel foretrekkes.

Men jeg ser for meg en fin fødsel :)

Det er en helt utrolig opplevelse.

Menneskene rundt deg er såå flinke, nesten sånn at en glemmer at en ligger under kniven :)

Jeg følte meg kjempe trygg, og er idag glad for at jeg fikk min gutt ved hjelp av keisersnitt! :)

Ønsker deg masse lykke til.

Annonse

Planlagt kS er ingenting å grue seg til!!!!!!! Jeg har hatt et krisesnitt, hvor både baby og jeg nesten døde ( lang historie), etter det har jeg hatt planlagt KS og begge var fantastiske!!!!! Ingenting vondt i det hele tatt!!! Mitt beste tips er å. Begynne å ta minifom tabeletter i god tid før KS da det hindrer luftsmerter i etterkantav operasjonen! Jeg hadde sinnsyke luftsmerter i skuldrene mm etter første og siste KS ( siste fordi babyen kom lenge før termin). Kjøp dem inn i god tid da apoteket ofte ervutsolgt for dem!!! Skal tas tre dager før KS og hver dag i ca 7-10 dager, tre tabeletter pr dag :-))

Planlagt kS er ingenting å grue seg til!!!!!!! Jeg har hatt et krisesnitt, hvor både baby og jeg nesten døde ( lang historie), etter det har jeg hatt planlagt KS og begge var fantastiske!!!!! Ingenting vondt i det hele tatt!!! Mitt beste tips er å. Begynne å ta minifom tabeletter i god tid før KS da det hindrer luftsmerter i etterkantav operasjonen! Jeg hadde sinnsyke luftsmerter i skuldrene mm etter første og siste KS ( siste fordi babyen kom lenge før termin). Kjøp dem inn i god tid da apoteket ofte ervutsolgt for dem!!! Skal tas tre dager før KS og hver dag i ca 7-10 dager, tre tabeletter pr dag :-))

Takk for supert tips :)

Jeg hadde ks med andremann etter tredjegradsruptur med første. Tro meg: ks er INGENTING i forhold til helvete med vaginal fødsel gone wrong. Følte meg bedre en uke etter ks, enn det jeg gjorde seks månder etter min vaginale fødsel.

Så lykke til med trygg søskenproduksjon!

Jeg hadde ks med andremann etter tredjegradsruptur med første. Tro meg: ks er INGENTING i forhold til helvete med vaginal fødsel gone wrong. Følte meg bedre en uke etter ks, enn det jeg gjorde seks månder etter min vaginale fødsel.

Så lykke til med trygg søskenproduksjon!

Godt å høre en god historie av en som er i samme situasjon :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...