Gå til innhold

McDonalds gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i det heldtatt vurdere å spise noe annet sted enn hjemme, da du er så hysterisk uansett.

Fordi jeg skal på en tur, og da skal de spandere middag der. Som sagt.... :P Hi

Anonym poster: bbadbacce786b91c3445cb0bd066d059

Skrevet

Jeg er også veldig hysterisk som gravid, men en cheeseburger med pommes frites fra mcDonalds unnet jeg meg mang en gang smile.png Ost og alt sånt er pasteurisert vil jeg tro, hvis ikke ville de risikert mange søksmål mot seg, spesielt der borte i unaiten wink.png Salat unngikk jeg å spise på alle restauranter som gravid, siden jeg ikke vet hvordan den vaskes. Men cheeseburger er uten salat og helt trygg for oss gravide, bestilte ofte dobbel cheeseburger-meny som gravid. Spis og kos deg!

Anonym poster: edb19a444473b30f6378f50d5d4bc772

Ok :) Det er sant. Det er jo mange gravide der borte som spiser der.

Skrevet

Jeg har spist på Mc Donalds når jeg har vært gravid, men har vært litt skeptisk i forhold til e.coli.

Det er vell en grunn til det heter hamburgerbakterien :P

Men skulle man tenkt slik kunneman nesten ikke spise en ting, det kan like gjerne være patogene bakterier på matvarene man kjøper i butikken.

Det som bekymrer meg mest er vell at Mc Donald er drittmat for både meg og babyen i magen :P

He he - de hamburgerne på McDonalds er vel så tynne og små at de fort blir gjennomstekte, så tror ikke det er der man finner så mye bakterier :)

Jeg var mer redd for tilbehøret. Særlig cheddarosten.

Hi

Tja, noen typer e.coli tåler en del varme, i tillegg kan de danne kapsler. (Men sannsynligheten er nok veldig liten)

Men i forhold til cheddarosten så er det myke oster som blir sett på som farlige, i tillegg skal det opplyses viss osten ikke er pateurisert.

Skrevet

Jeg har spist på Mc Donalds når jeg har vært gravid, men har vært litt skeptisk i forhold til e.coli.

Men skulle man tenkt slik kunneman nesten ikke spise en ting, det kan like gjerne være patogene bakterier på matvarene man kjøper i butikken.

Det som bekymrer meg mest er vell at Mc Donald er drittmat for både meg og babyen i magen :P

He he - de hamburgerne på McDonalds er vel så tynne og små at de fort blir gjennomstekte, så tror ikke det er der man finner så mye bakterier :)

Hi

Tja, noen typer e.coli tåler en del varme, i tillegg kan de danne kapsler. (Men sannsynligheten er nok veldig liten)

Men i forhold til cheddarosten så er det myke oster som blir sett på som farlige, i tillegg skal det opplyses viss osten ikke er pateurisert.

Tåler de steking? Uansett så er vel e.coli mer farlig for oss voksne, ikke babyene.

Cheddarosten de bruker på McDonalds er sikkert ikke ekte, eller? Uansett så takk for svar. Jeg kan jo fråga om den er pasteurisert hvis svenskene skjønner hva jeg sier :)

Skrevet

Så bestill burger uten ost da, om du er så redd den!!

Anonym poster: c8b575a1ce47abb1bf9a41bba1a33c2b

Skrevet

Hi

Tåler de steking? Uansett så er vel e.coli mer farlig for oss voksne, ikke babyene.

Cheddarosten de bruker på McDonalds er sikkert ikke ekte, eller? Uansett så takk for svar. Jeg kan jo fråga om den er pasteurisert hvis svenskene skjønner hva jeg sier :)

Sikkert bare å spørre, tipper at svenskene har ganske like regler som oss.

Noen få typer e.coli tåler over 70 grader. (Veldig få!!) Og noen e.coli kan danne kapsler som kan tåle enda høyere temperaturer.

Men disse sortene er ikke så vanlige, og jeg er usikker på om de i det hele tatt er sykdomsfremkallende.

Skrevet

Har du sett hellstrøm rydder opp? de har funnet mye rart på helt vanlige spise plasser å. Kina f.eks og osv

Skrevet

Så bestill burger uten ost da, om du er så redd den!!

Anonym poster: c8b575a1ce47abb1bf9a41bba1a33c2b

Slapp av du, det er ikke sunt å være så stressa :)

Skrevet

Har du sett hellstrøm rydder opp? de har funnet mye rart på helt vanlige spise plasser å. Kina f.eks og osv

Det tviler jeg ikke på :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...